ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

jashn 4این مراسم چهارشنبه هجدهم بهمن ماه سال جاری و در ششمین روز از ایام الله دهه فجر ، با حضور آقایان اکبریان و کولیوند ،نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ،حجت الاسلام روحی یزدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز ،مختاری رئیس اتاق تعاون ،بنا مولایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز،مسئولان ستاد دیه و کمیته امداد امام خمینی در استان البرز،دكترمختارى مديركل تعزيرات حكومتى استان البرز،مهندس قدوسی معاون عمراني فرماندار ،دکتر نبیونی رئیس شورای اسلامی شهر،روسای ندامتگاه های کرج ،جمعی از خیران اصناف و بازاریان ،روسای اتحادیه های صنفی و خانواده زندانیان آزاد شده ،برگزار شد .

در آغاز این مراسم حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن تشکر از همراهی و مشارکت خیران اصناف کرج در اجرای این مراسم معنوی در سخنانی گفت : اصناف از دیرباز در امور خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان در خط مقدم قرار داشته اند و سهم خود را در انجام این قبیل امور به بهترین شکل ممکن پرداخت کرده اند .

کریمی افزود : فرهنگ احسان و بخشش یکی از بنیاد های اساسی در جمع کسبه و بازاریان است و بر همین اساس بسیاری از فعالیت های خیرخواهانه و انسان دوستانه در پیکره این بخش بزرگ شکل گرفته و گسترش یافته است .

وی افزود : برنامه ای که امروز شاهد برگزاری آن هستیم بر اساس همین فرهنگ و الگوی رفتاری و با همت دوستان عزیز اصنافی شکل گرفته است که امیدواریم سرمنشا تلاشهای بزرگ تر برای کمک به هم وطنان عزیزمان باشد .

در بخش دیگری از این مراسم عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از اتاق اصناف مرکز استان البرز و خیران اصناف ،از بازاریان بعنوان پرچم داران بزرگ امور خیرخواهانه نام برد و ارزش معنوی این اقدام را بسیار بالا عنوان کرد .

در بخش های دیگری از این مراسم گروه هنری عشاق کرج به سرپرستی هنرمند محبوب کرجی ،سعید خلج به اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی پرداختند که مورد توجه جمع حاضر قرار گرفت .

امضای تفاهم نامه میان اتاق اصناف و کمیته امداد خمینی استان البرز با هدف مشارکت در ساخت ده واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ،و اهداء لوح تقدیر به خیران اصناف کرج نیز بخش دیگری از این مراسم بود .

در پایان مراسم نیز ، 30 سبد کالا شامل اقلام ضروری زندگی به خانواده های زندانیان آزاد شده اهداء شد .

jashn 1

jashn 2

jashn 3

jashn 4

jashn 5

jashn 6

jashn 7

jashn 8

jashn 9

jashn 10

jashn 11

jashn 12

jashn 13

jashn 14

jashn 15