ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

NAMAYESHGAH BAHAREH 1با حضور رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز و معاونان این سازمان ،هیات رئیسه اتاق اصناف البرز و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی کرج ،نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به طور رسمی آغاز بکار کرد.

نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور و در آستانه سال جدید ،با هدف کنترل قیمت ها و توزیع انواع محصولات و کالاهای مورد نیازمردم در این ایام برگزار می شود .

حمید کریمی در آیین افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کرج گفت : این نمایشگاه پیرو دستورالعمل سازمان صنعت ،معدن و تجارت و با همکاری اتحادیه های صنفی و با هدف حمایت از تولید کننده و مصرف کننده برگزار می شود و طی آن انواع مایحتاج مورد نیاز مردم در این ایام در معرض فروش قرار می گیرد .

وی افزود : در طول برپایی این نمایشگاه ،بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف در محل نمایشگاه حضور دارند و بر قیمت ها و نحوه ی ارائه خدمات نظارت دارند.

وی خاطر نشان کرد : در ایام پایانی سال طرح های نظارتی و کنترل بازار تشدید می شود و واحد های بازرسی اصناف در گشت های ویژه ، بر عملکرد واحد های صنفی نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلفات صنفی ،بر اساس قوانین با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

NAMAYESHGAH BAHAREH 1

NAMAYESHGAH BAHAREH 2

NAMAYESHGAH BAHAREH 3

NAMAYESHGAH BAHAREH 4

NAMAYESHGAH BAHAREH 5

NAMAYESHGAH BAHAREH 7

NAMAYESHGAH BAHAREH 8

NAMAYESHGAH BAHAREH 9 .