ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

football 14با همکاری فرماندهی بسیج اصناف استان البرز و با همراهی و مشارکت اتاق اصناف ،اولین فستیوال مدارس فوتبال زیر 12 سال استان البرز ، در یادبود شهدای اصناف و بازاریان این استان،با حضور خانواده های نونهالان و علاقمندان به ورزش فوتبال در استادیوم ورزشی شریعتی کرج برگزار شد.

این فستیوال ورزشی با هدف شناخت و معرفی استعداد های جوان و تشویق نونهالان به امر ورزش با همکاری ارزنده هیات فوتبال کرج در مقابل نظاره صدها علاقمند به ورزش فوتبال ،جمعه بیست وششم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

حمید کریمی ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در حاشیه برگزاری این فستیوال ورزشی ضمن تشکر از حضور اولیاه ورزشکاران جوان در ورزشگاه در سخنانی گفت : میادین ورزشی سالم ترین مکان جهت رشد و بالندگی نسل جوان است و همه ما باید تلاش کنیم تا پیوند میان خانواده ها و اماکن ورزشی را مستحکم تر و ایمن تر کنیم .

وی از عموم شهروندان دعوت کرد با حضور در اماکن ورزشی و تشویق فرزندانشان به امر ورزشی ، زمینه ایجاد انگیزه و روحیه ورزشی را در میان نسل جوان ایرانی تقویت کنند .

در فستیوال مدارس فوتبال استان البرز 32 تیم با هم به رقابت پرداختند که طی آن استعداد های برتر ورزش فوتبال شناسایی شده و مقدمات معرفی آنها به باشگاه های برتر ،توسط کارشناسان خبره ورزش فوتبال انجام خواهد شد .

علیزاده فرمانده بسیج اصناف استان البرز نیز در رابطه با برگزاری این فستیوال گفت : طی مکاتبات و مذاکرات بعمل آمده با هیات فوتبال کرج و همکاری ارزشمند آقایان محسن سبزه پرور مسئول محترم تربیت بدنی و منوچهر شفیعی ،مسئول محترم هیات فوتبال سازمان بسیج اصناف استان ، برای نخستین بار و اولین تجربه ،مسابقات مدارس فوتبال استان البرز برگزار می شود که به یاری خداوند و همت دوستان عزیز ، میزان استقبال شهروندان و تیم های شرکت کننده بسیارعالی بوده است .

وی افزود : با توجه به اهمیت امر ورزش و تاثیرات مثبتی که در جامعه دارد و استقبال پرشور خانواده های ورزشکاران نونهال ،سعی خواهیم کرد تا برنامه هایی از این دست را با اندک امکاناتی که در اختیار داریم ،پیش ببریم و رفته رفته زمینه حضورو مشارکت دیگر علاقمندان به ورزش را جهت برگزاری چنین رویداد هایی فراهم کنیم .

وی افزود : جا دارد از همکاری ارزشمند اتاق اصناف مرکز استان البرز که همواره پای ثابت مسابقات ورزشی و دیگر برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه است تشکر کنم و آرزو کنم که در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور و مشارکت دیگر سازمان ها و نهاد های دولتی برای برگزاری چنین برنامه هایی در سطح استان البرز باشیم .

شایان ذکر است در بخش کوتاهی از این فستیوال ورزشی ، پرچم متبرک به ضریح مقدس امام رضا (ع) توسط نماینده آستان قدس رضوی و مسئولان برگزاری فستیوال ، در میان جمعیت حاضر در ورزشگاه گردانده شد و حال و هوای معنوی خاصی را در محیط ورزشگاه حاکم کرد .

football 3football 1

football 2

football 4

football 5

football 6

football 7

football 10

football 12

football 15

football 17

football 18

football 19

football 20

football 21

football 22