ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

bazresiمراسم تودیع رمضان رستمی ،مدیر پیشین بازرسی و نظارت اصناف البرز و معارفه مهندس علی بیات ،مدیر جدید این واحد ،امروز چهارشنبه 23/8/97 با حضور دکتر شاهمرادی ،رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز ،هیات رئیسه اتاق اصناف ، بازرسان واحد بازرسی و نظارت در محل سالن همایش های اتاق اصناف برگزار شد .

طی این مراسم از زحمات و تلاشهای رمضان رستمی ،طی مدت حضور در مدیریت واحد بازرسی و نظارت تقدیر بعمل آمد و مهندس علی بیات بعنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد .

دکتر شاهمرادی ،رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز در این مراسم ، عملکرد صحیح واحد بازرسی و نظارت را در ساماندهی فضای کسب و کار را مهم و ضروری توصیف کرد و افزود : همه دست اندر کاران و مدیران در مجموعه تشکیلاتی اتاق اصناف ،اتحادیه های صنفی و بازرسی و نظارت باید تمام تلاش خود را در جهت کنترل وضعیت و شرایط حاکم بر بازار و تقویت بنیان های فکری مبتنی بر باورها و رهنمود های دین مبین اسلام بکار گیرند تا در این فرآیند شاهد برقراری آرامش،نظم و استمرار فرهنگ صحیح کسب و کار در سطح بازار باشیم .

حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات چندین ساله رمضان رستمی ،خاطر نشان کرد : بازرسان واحد بازرسی و نظارت ، نقش مهمی در شناسایی چهره های موفق بازار و احیاء فرهنگ کسب و کار سالم و دفاع از هویت های فرهنگی بازار دارند .

وی افزود خطاب به مجموعه مدیریت و بازرسان واحد بازرسی و نظارت گفت : تلاش کنیم تا فضای بازارهای ما مملو از آرامش ،نشاط ،تفاهم ،دوستی و در نهایت رضایت مردم باشد . تا در سایه آن همه مردم بتوانند در چرخه اقتصادی نقش و وظیفه خود را به درستی انجام دهند .

bazresi 1

bazresi 2

bazresi 4

bazresi 4

bazresi 5