ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

EZDEVAJ

در جشن تولد چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با همت سپاه کرج ،خیران اصناف و اتحادیه های موسسات اتومبیل کرایه ،عکاسان و فیلم برداران ،تزئینات ساختمان ،میوه فروشان و آرایشگران زنانه کرج ،مراسم ازدواج چهل زوج جوان و اعزام آنها به شهرمشهد مقدس برگزار شد.

حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در همین رابطه گفت: بار دیگر همت و اراده خیران اصناف ،برگی زرین به افتخارات این مجموعه افزود و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، خاطره ای خوش و به یاد ماندنی را برای چهل زوج جوان کرجی رقم زد .

وی افزود : این اقدام مبارک با مشارکت و همکاری ارزشمند سپاه کرج و در راستای برنامه های خیرخواهانه مرکز نیکوکاری اتاق اصناف کرج و اهتمام ویژه 5 اتحادیه صنفی انجام شد که جا دارد در همین فرصت از تلاش همگی دوستان ،بویژه مدیریت محترم تالار اورانوس تشکر و قدردانی کنم .

کریمی خاطر نشان کرد : برنامه های خیرخواهانه و عام المنفعه اصناف کرج ،پس از شکل گیری مرکز نیکوکاری در این نهاد صنفی ،منسجم و هدفمند شده است و تلاش دارد تا ضمن دستگیری از نیازمندان ،بستر بازار را برای اشتغال زایی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان جویای کار و در نتیجه آن از میان برداشتن فقر از جامعه فراهم آورد.

40zoj 1

40zoj 2

40zoj 3

40zoj 4

40zoj 5

40zoj 5