ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

kelarpouya 1هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز با همراهی تنی جند از روسای اتحادیه های صنفی از کارخانه کلار پویا(تولید کننده شیر آلات بهداشتی ساختمان ) واقع در شهرک صنعتی پرند دیدن کردند .

این برنامه با هدف شناخت ظرفیت های ویژه این واحد تولیدی و صنعتی انجام شد و درگفتگو با مدیریت و مجموعه کارکنان آن ،راهکار های حمایت واحد های صنفی از صنعتگران و نقش تاثیر گذار آنها در معرفی و شناساندن کالاهای ایرانی به مصرف کنندگان داخلی مورد تاکید قرار گرفت .

کلار پویا نامی شناخته شده و معتبر در عرصه تولید شیر آلات بهداشتی ساختمان است که فعالیت خود را از سال 1381 با مدیریت برادران صدوقی آغاز کرده است .این کارخانه تولیدی و صنعتی با تکیه بر تخصص و کسب سال ها تجربه در عرصه تولید و فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، محصولات با کیفیت و متنوعی را پیش روی مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار داده است .

محصولات با کیفیت و مرغوب کلار پویا مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند . تلاش در جهت پویایی و شکوفایی صنعت ایران ، بدست آوردن رضایت و اطمینان مشتریان و سبقت گرفتن از دیگر برند های معتبر جهانی از جمله اهداف و برنامه های این واحد تولیدی و صنعتی است.

کلارپویا ازآغاز فعالیت تاکنون موفق به کسب سوابق و گواهینامه های معتبر از سوی سازمان های جهانی شده است وتلاش دارد در سایه اتحاد ، تلاش جمعی ، تحقیقات علمی مبتنی بر دانش و تخصص روزو تلفیق آنها با دانش بومی بر افتخاراتش بیفزاید .

اتاق اصناف مرکز استان البرز برای مجموعه مدیریت و کارکنان این واحد صنعتی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

kelarpouya 2

kelarpouya 3

kelarpouya 4

kelarpouya 5

kelarpouya 6

kelarpouya 7

kelarpouya 8

kelarpouya 9

kelarpouya 10

kelarpouya 11

kelarpouya 12

kelarpouya 13