ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

GASHT 7گشت مشترک بازرسی از واحد های صنفی با حضور نمایندگان اتاق اصناف ، سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز ،سازمان تعزیرات حکومتی ،اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ،اداره بهداشت ،واحد بازرسی و نظارت اصناف با هدف نظارت بر فعالتی واحد های صنفی در ایام پایانی سال برگزار می شود .

در همین رابطه ،گشت مشترک بازرسی از واحد های پذیرایی جاده چالوس ،روز گذشته با حضور نمایندگانی از ادارت و سازمان های فوق الذکر انجام شد که طی آن ،نحوه ی فعالیت تعدادی از این واحد ها در بحث رعایت نرخ های مصوب ،بهداشت محیط و شرایط طبخ غذا ،ارائه خدمات شایسته به مشتریان ،صلاحیت بهداشتی کارکنان رستوران ها و ...مورد ارزیابی کارشناسان مربوطه قرار گرفت .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در همین رابطه گفت: با توجه به شروع مسافرت های نوروزی تا چند روز دیگر و افزایش تردد در محور کرج ،چالوس ،ضروریست تا متصدیان واحد های صنفی پذیرایی در این محور ،ضمن توجه به ضوابط بهداشتی و رعایت نرخ های مصوب اتحادیه ،خاطره ای خوش را برای مسافران نوروزی رقم زده و امکانات مناسبی را برای استقبال و پذیرایی از هموطنان عزیزمان فراهم آورند .

وی افزود : گشت های مشترک بازرسی از واحد های صنفی ،در ایام باقی مانده تا سال جدید به طور جدی دنبال خواهد شد . لذا از کلیه فعالان صنفی درخواست دارم ضمن توجه به قوانین نظام صنفی ، نهایت همکاری را با بازرسان داشته باشند .

کریمی افزود : درگشت مشترک بازرسی از واحد های پذیرایی جاده چالوس ، کیفیت غذا ،نظافت ،بهداشت یخچال ها و سردخانه ها ،وزن وقیمت انواع غذاها ،شرایط نگهداری گوشت و مواد غذایی مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفت و موارد لازم و ضروری نیز به متصدیان این واحد ها یادآوری شد . همچنین در بررسی تعدادی از این واحد ها ،مقادیری غذای فاسد کشف شد که در حضور نمایندگان سازمان ها و با دستور قضایی ،تمام مواد کشف شده معدوم شد .

GASHT 1

GASHT 2

GASHT 3

GASHT 4

GASHT 5

GASHT 6

GASHT 7

GASHT 8

GASHT 9

GASHT 10

GASHT 11

GASHT 12