ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

TALAR 3کارگاه مشترک آموزشی ،ویژه اعضای تحت پوشش اتحادیه های صنفی پزندگان و چایخانه داران سنتی کرج ،امروز سه شنبه بیست و هفتم فروردین ماه با حضور دکتر مختاری ،مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز .سرهنگ شاهی ،رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان البرز.سرهنگ مرادیان ،رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی . جمشیدی ،نماینده معاونت ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرج ،هیات رئیسه اتاق اصناف ،هیات مدیره اتحادیه های فوق و اعضای تحت پوشش این دو اتحادیه صنفی برگزار شد.

در آغاز این کارگاه آموزشی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن تبریک سال جدید واعیاد شعبانیه ،برای تمامی تلاشگران عرصه کسب و کار آرزوی موفقیت کرد و در سخنانی خواستار توجه بیشتر متصدیان تالار ها و واحد های پذیرایی به مقررات و دستورالعمل های انتظامی شد.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی فعالان این دو صنف از مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان کرج در تشکیل ستاد یاری رسانی به مناطق سیل زده کشور خاطر نشان کرد : کاروانی که چند روز پیش و بواسطه همت والای خیران اصناف کرج ،راهی مناطق سیل زده کشور شد ،حکایت از توانمندی اصناف و حس نوع دوستی و احساس وظیفه نسبت به مشکلات کشور دارد .

کریمی افزود : اعضای محترم صنف تالار داران و چایخانه داران باید توجه داشته باشند که جایگاه و نقش آنها در فرهنگسازی و اشاعه رفتار و منش اسلامی در جامعه و پیشگیری از انحرافات اخلاقی و اجتماعی بویژه در میان نسل جوان بسیار موثر است و این انتظار از تمامی عزیزان می رود تا ضمن همکاری با نیروی انتظامی و توجه به دستورالعمل های این حوزه ، وظیفه خود را بعنوان یک کاسب مسلمان و متعهد به درستی ایفاء نمایند .

در ادامه این کارگاه آموزشی دکتر مختاری مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز نیز در سخنانی خواستار همکاری بیشتر متصدیان تالارها و مجموعه های پذیرایی کرج با بازرسان این سازمان و توجه به مقررات شد .

آقایان ،سرهنگ شاهی و مرادیان نیز در ادامه این نشست ، به اشاره به برخی ناهنجاریهای اجتماعی و برگزاری مراسم خارج از عرف و شئونات جامعه اسلامی در باغ تالار های فاقد مجوز ،آمادگی نیروی انتظامی استان البرز را برای همکاری بیشتر با متصدیان تالار های پذیرایی در برقراری نظم و اجرای مقررات انتظامی اعلام کردند .

جمشیدی ،نماینده معاونت ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرج نیز در بخش هایی از این کارگاه آموزشی ، نقش اصناف را در برقراری انضباط و پیشگیری از بزهکاری های اجتماعی تاثیر گذار قلمداد کرد و خواستار افزایش تعامل و هم افزایی بیشتر میان اصناف و سازمان های نظارتی با هدف سالم سازی فضای جامعه شد .

TALAR 2

TALAR 1

TALAR 4

TALAR 5

TALAR 6