ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

basij 1با همت سازمان بسیج اصناف استان البرز ،همایش هم اندیشی و بررسی نقش کسبه و بازاریان در رونق تولید و تحقق شعار اقتصادی سال 98 ، با حضور سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در استان البرز . دکتر شاهمرادی ،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت ،هیات رئیسه اتاق های اصناف استان و هیات مدیره اتحادیه های صنفی برگزار شد .

در این نشست راهکارهای اجرایی رونق تولیدات داخلی و نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور مورد بررسی قرار گرفت .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در بخش هایی از این همایش با اشاره به تاثیرگذاری اصناف در رویداد های اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی از بدو انقلاب تاکنون در سخنانی خاطر نشان کرد :امروز و در شرایطی که کشورمان مورد هجوم انواع تهدیدهای فرهنگی و اقتصادی قرار گرفته است ، وظیفه ای سنگین و مهم بر عهده اصناف است تا همچون گذشته در صحنه حضور یابند و با شناخت و مطالعه دقیق از شرایط کشور ، نقش خود را بعنوان سربازان جبهه اقتصادی به درستی ایفا کنند .

وی افزود: رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در سالهای گذشته و عبور از موانع و تهدیدهای بیشمار دشمنان ،اتحاد است . ما تا زمانی که بتوانیم اتحاد ملی و پیوند میان مردم و دولت را حفظ کنیم ،هیچ قدرتی در جهان نمی تواند مانعی در سر راه توسعه و پیشرفت مان باشد .

کریمی افزود : اصناف کرج طی سالهای گذشته کارنامه درخشانی در بحث امور خیرخواهانه از خود به جای گذاشته اند که البته شاید در حیطه وظایف آنها نبوده است . اما انسانیت و حس خدمت رسانی به هم وطنان باعث شد تا ستاد های یاری رسانی به هم وطنان آسیب دیده در حوادث طبیعی در اتاق اصناف استان البرز تشکیل شود و با حمایت های بی دریغ خیران اصناف چندین کاروان کمک های خیرخواهانه اصناف راهی مناطق حادثه دیده شود .

کریمی افزود : این حضور و برادری و احساس وظیفه ، نمونه های کوچکی از همان اتحاد ملی است که باید قدر آنرا بدانیم و در جهت تقویت و دفاع از آن تلاش کنیم .

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به فعالیت برخی افراد سودجو در سایت ها و شبکه های اجتماعی افزود : متاسفانه طی سالهای گذشته ،فضای مجازی به جولانگاه عناصر خود فروخته و معاند با نظام و مردم تبدیل شده است .که با نگاهی دقیق و کارشناسانه به اطلاعات و اخبار موجود در آن ،می توان به اساس و بنیان طراحان آنها پی برد .

وی افزود : مردم ما باید آگاه باشند و تحت تاثیر تبلیغات کذب و اطلاعات اشتباه فضای مجازی قرار نگیرند و توجه کنند که دشمن اهداف خود را در صحنه های مختلف از جمله فضای مجازی و با هدف نفاق و بر هم زدن اتحاد ملی دنبال می کند .

در ادامه این همایش سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در سخنانی به تشریح ابعاد و زوایای مختلف جنگ نرم دشمن و راهکارهای مقابله با آن پرداخت .

 basij 2

basij 3

basij 4

basij 5

basij 6