ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

shahrdari1مهندس محمد رضا زین العابدینی ،معاون خدمات شهری شهرداری کرج با حضور در محل اتاق اصناف البرز،ضمن تبریک به اعضای جدید هیات رئیسه ،نقش اصناف را در مدیریت کلان شهری مهم توصیف کرد و افزود : همکاری و تعامل میان اصناف و دیگر دستگاه ها و نهاد های دولتی و مردمی ،کیفیت ارائه خدمات به شهروندان را بهبود می بخشد .

وی افزود : گستردگی خدمات صنوف به شهروندان و نحوه ی تعاملات آنها با دیگر بخش های جامعه ، از نکاتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد .

وی ضمن اعلام آمادگی شهرداری کرج برای همکاری های بیشتر با اصناف خاطر نشان کرد : مدیران شهرداری کرج ،به توانمندی و پتانسیل اصناف باور دارند و بر همین اساس خواستار حضور و مشارکت اصناف در نحوه ی اداره شهر هستند .

در ادامه این نشست ،بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز از حسن نیت و تفکر مجموعه شهرداری کرج نسبت به حوزه اصناف قدردانی کرد و افزود : امیدواریم در سایه ی همکاری های مشترک میان اتاق اصناف و شهرداری کرج ، شاهد تحولات گسترده در سطح بازار کرج باشیم و از ظرفیت های موجود اقتصادی در سطح استان ،جهت ارائه خدمات مفید به جامعه استفاده کنیم .

حصاری در ادامه به برخی معضلات اصناف شامل ،ساماندهی دستفروشان ،کمک به راه اندازی و رفع موانع پیش روی مجموعه بزرگ صنفی و صنعتی شیخ آباد ، حل مشکلات بازار بزرگ مصالح فروشان ،دریافت عوارض غیر قانونی با عناوین مختلف از صنوف ،حق استفاده از تابلوهای معرف واحد صنفی ،اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به ارزش و جایگاه بازاریان در جامعه و تلاش جمعی در جهت رونق اقتصادی و حمایت از تولید داخلی شد .

shahrdari2