ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه صنف تالار و رستوران داران کرج با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و یادآوری دستورالعمل ها و ضوابط خاص انتظامی در رابطه با فعالیت این صنف ،امروز چهارشنبه یکم آبان ماه سال جاری در محل اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد .
در آغاز این نشست آموزشی بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف البرز با یادآوری نقش مهم فعالان صنف تالارهای پذیرایی و رستوران ها در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی، در سخنانی تاکید کرد : اهالی صنف بزرگ و زحمتکش تالار و رستوران به دلیل ساختار و نوع فعالیت شان ،ارتباط تنگاتنگ و دوستانه ای با مردم دارند و باید از این موقعیت و جایگاه مهم و حساس در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن وجلوگیری از رواج الگوهای غربی در جامعه استفاده کنند .
وی افزود : ارتباط و تعامل دوسویه میان فعالان این صنف با عوامل نیروی انتظامی در اداره نظارت بر اماکن عمومی می تواند در ایجاد نظم و اجرای دقیق قوانین و ایجاد فضایی سالم برای شهروندان و ارائه خدمات بهینه به آنها موثر و مفید باشد .
در ادامه این همایش آموزشی سرهنگ مرادیانی ،فرمانده اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی نیز در سخنانی به تشریح و یادآوری آخرین دستورالعمل و ضوابط انتظامی در حوزه تالارهای پذیرایی و شرح وظایف متصدیان این واحد ها در اجرای قوانین پرداخت .
رضا سلطان محمدی رئیس اتحادیه صنف تالار و رستوران داران کرج نیز در همین رابطه گفت : این نشست آموزشی در راستای برنامه های آموزشی این اتحادیه صنفی و با هدف ارتقاء سطح دانش و معلومات صنفی و اطلاع رسانی به همکاران در خصوص شرح وظایف شان برگزار می شود .
وی افزود : فراخور وضعیت اقتصادی کشور و رکود حاکم بر بازار ،شرایط کسب و کار و تامین هزینه های اداره واحد های صنفی را برای همکاران بنده سخت و دشوار کرده است . لذا باید با همفکری و تعامل با یکدیگر و بررسی نقاط ضعف و منفی ،به یک طرح جامع و راهکار منطقی دست یابیم که طی آن رونق کسب و کار اهالی این صنف، ارائه خدمات شایسته به همشهریان متناسب با فرهنگ عمومی جامعه و توجه به الگو های ارزشی و اسلامی کشورعزیزمان بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد .