ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

کارگاه آموزشی اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل کرج با هدف بررسی نصب صندوق های مکانیزه  در واحد های صنفی  و قدردانی از پیشکسوتان و خیران این صنف با حضور  روسای اتحادیه های صنفی کرج ،معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) ،سرهنگ محمد زاده از پلیس آگاهی استان البرز ،سروان درویشی از اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ،اعضای مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز و اعضای تحت پوشش این اتحادیه صنفی برگزار شد .

حمید کریمی ،رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل کرج در بخش نخست این نشست آموزشی ضمن خیر مقدم به حاضران در سخنانی گفت : هیات مدیره این اتحادیه صنفی در تلاش هستیم تا اعتبار و جایگاه اجتماعی تمامی اعضای تحت پوشش را در سطح جامعه حفظ کنیم و پرچم خدمتگزاری و دیگر خصائل ارزشمند صنف نمایشگاه داران اتومبیل را برافراشته نگاه داریم .
وی افزود : یکی از ویژگی های اخلاقی و ارزشمند فعالان صنف نمایشگاه اتومبیل توجه و رعایت اصل امانت داری در کاسبی است . که نمونه اش شاید در هیچ صنف دیگری مشاهده نشود .
کریمی افزود : اعتماد شهروندان به نمایشگاه های اتومبیل ،سرمایه ای گرانبهاست که به آسانی بدست نیامده و مراقبت از آن وظیفه ایست که بر دوش تمامی همکاران قرار دارد .لذا از تمامی همکاران ،به ویژه تازه واردان و جوان ترها ،به عنوان یک برادر و خادم توصیه می کنم تا قدر جایگاه و شان اجتماعی صنف خود را بدانند و در مراقبت و پاسداری از آن تلاش کنند.
وی افزود : شهروندانی که جهت خرید و یا فروش اتومبیل به نمایشگاه های اتومبیل مراجعه می کنند و اتومبیل خود را بدون گرفتن رسید و فقط بر اساس اعتماد ،در اختیار ما قرار می دهند ،در حقیقیت ولی نعمتان ما هستند که رزق و روزی ما از طریق آنها تامین می شود .بنابراین نقش متصدی نمایشگاه اتومبیل ، در انعقاد یک معامله سالم و لحاظ کردن شرایط فروشنده و خریدار بسیار مهم و قابل توجه است .
وی افزود : اعضای فرهیخته این صنف ، همواره حامی و پشتیبان برنامه های خیرخواهانه اتحادیه و مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان کرج بوده اند و به جرات می توان گفت که پیشبرد برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه بدون حضور و مساعدت همکاران امکان پذیر نبود . جا دارد در همین فرصت از خیران صنف ،همکاران دلسوز و زحمتکش خودم تشکر و قدردانی کنم .
کریمی در خاتمه سخنان خود به ضرورت حضور حداکثری اصناف و بازاریان در انتخابات دوم اسفند ماه اشاره کرد و افزود : با توجه به تبلیغات رسانه ها و گروه های معاند و تلاش کشورهای غربی برای تضعیف و اعمال تحریم های اقتصادی علیه ملت شریف ایران ، حضور پر شور در روز انتخابات و در پای صندوق های رای ، نقش مهمی در خنثی نمودن توطئه های دشمنان داشته و نمایانگر اتحاد ملی ایرانیان خواهد بود .در این میان حضور اصناف و بازاریان و تشویق تمامی گروه های مردمی به حضور در حوزه های انتخاباتی ، وظیفه ای شرعی و ملی است .

در ادامه این نشست ،مهندس هاشمی کارشناس نصب و راه اندازی صندوق های مکانیزه و قوانین مالیاتی جدید در این حوزه و ضرورت آَشنایی اعضای صنف نمایشگاه های اتومبیل با آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه مطالبی را بیان کرد .
در ادامه این نشست سرهنگ محمد زاده ،از پلیس آگاهی استان البرز نیز، پیرامون نقش متصدیان واحد های صنفی نمایشگاه اتومبیل در کاهش جرائم و شکایات مردمی و پیشگیری از اختلافات و تشکیل پرونده در دستگاه قضایی ،مطالبی را ایراد کرد .
عباس عاشری ، مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری اصناف نیز در ادامه این نشست ، با تشریح برخی اقدامات خیرخواهانه اصناف وبازاریان استان البرز ،از همکاری و همراهی خیرین صنف نمایشگاه های اتومبیل کرج قدردانی کرد و افزود : مرکز نیکوکاری اصناف با پشتوانه غنی و ارزشمند خیران اصناف ، برنامه های دراز مدتی را با هدف یاری رسانی به هم وطنان نیازمند در دستور کار خود دارد .
وی تصریح کرد : مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز از بدو تاسیس و در جریان وقایع طبیعی سال گذشته ،رتبه نخست را در یاری رسانی به هموطنان سیل زده در کشور کسب کرد که این افتخار و سربلندی با همت والای خیران اصناف حاصل شد .
در دیگر بخش های این نشست ،از پیشکسوتان و خیران صنف نمایشگاه داران اتومبیل با اهداء جوایز قدردانی شد .