ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

در راستای اجرای طرح کد شناسایی کالا در حوزه لوازم خانگی ،سامانه #7777 *4* جهت استعلام اصالت کالای مورد نظر راه اندازی شد.
خریداران و مصرف کنندگان کالاهای لوازم خانگی می توانند ، پیش از خرید کالای مورد نظر خود با ارسال شناسه کالا با سامانه اعلام شده ،از اصالت و سلامت محصول ، مطمئن شوند .
غلامرضایی ، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی ،صوتی و تصویری کرج با اعلام این خبر افزود : همانگونه که شهروندان استحضار دارند ، طرح کد شناسه کالا با هدف ساماندهی بازار لوازم خانگی ،جلوگیری از ورود محصولات قاچاق و تقلبی به کشور و پیشگیری از ضرر و زیان های ناشی از توزیع کالاهای قاچاق بر پیکره اقتصادی کشور طراحی شده و به مرحله اجرا در آمده است .
وی خاطر نشان کرد : خریداران و مصرف کنندگان کالاهای ایرانی نیز می توانند ، پیش از خرید کالای مورد نظرشان با ارسال کد شناسه کالا که بر روی محصول نصب شده است ، از سلامت و اصالت کالا اطمینان حاصل کنند .
وی افزود : در همین رابطه و به منظور اطلاع رسانی شفاف به عموم مردم ، این اتحادیه با همکاری اتاق اصناف البرز ، بنرهای متحد الشکلی را جهت آگاهی شهروندان تهیه و در مناطق مختلف شهر کرج نصب نموده است .