ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

آیین افتتاح و آغاز بکار مرکز نیکوکاری اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج و تجلیل از خیران این صنف ،با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان البرز ،هیات رئیسه اتاق اصناف ، اعضای کمیته اجرایی مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان ، هیات مدیره اتحادیه پوشاک کرج و جمعی از اعضای خیر صنف پوشاک کرج ، برگزار شد .
استفاده از ظرفیت های موجود در میان اعضای صنف پوشاک ، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و اهالی بازار ، هدفمند سازی برنامه های و فعالیت های خیرخواهانه صنف پوشاک کرج از جمله اهداف راه اندازی این مرکز نیکوکاری است .
میر اسماعیل صدیق ،رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از تمامی اعضای خیر این صنف خاطر نشان کرد : فرهنگ بخشش یا دستگیری از نیازمندان در میان اعضای صنف پوشاک کرج از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از الگوها و منش های رفتاری و شخصیتی مطرح بوده و مورد توجه قرار داشته است .
وی افزود : همکاران فرهیخته و بزرگوار بنده در صنف بزرگ پوشاک فروشان کرج در سالهای گذشته و پس از وقوع حوادثی همچون زلزله و سیل در برخی استان های کشور ، بلافاصله به میدان آمدند و آنچه را که در توان داشتند با خلوص نیت تقدیم هموطنان آسیب دیده کردند .
وی افزود : در دیگر امور خیرخواهانه نیز اعضای صنف پوشاک کرج کارنامه ای درخشان دارند که وصف تمامی آنها در این فرصت کوتاه امکان پذیر نیست .
صدیق افزود : امیدواریم با حمایت و پشتیبانی اعضای تحت پوشش و با شکل گیری مرکز نیکوکاری اتحادیه پوشاک فروشان ، در راستای اهداف و برنامه های تعیین شده گام های بزرگی برداریم.