ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مهرداد قدیمی رئیس اتحادیه صنف مصالح فروشان کرج از توافقات جدید میان این اتحادیه صنفی و کارخانه سیمان آبیک خبر داد .
وی درهمین رابطه گفت : با تلاش و پیگیری های فراوانی که طی شش ماه گذشته بعمل آمد ، امکان خرید مستقیم مصالح فروشی های دارای پروانه کسب معتبرسطح شهر کرج ، از کارخانه سیمان آبیک میسر شد.
وی افزود :بر اساس این توافق ، از تاریخ 1400/2/22حق خرید مستقیم سیمان از کارخانه سیمان آبیک که پیش از این در اختیار دلالان ، واسطه ها و باربری های حمل سیمان قرار داشت ، به متولیان و صاحبان اصلی آن بازگردانده شد .
وی ضمن تشکر ازهمکاری شایسته مسئولان استانی آقایان ، دکترعباسی ،نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی . دکتر شاهمرادی ، معاونت اقتصادی استانداری البرز. دکتر هراتی ، مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی البرز و معاونت این سازمان ،جناب نورالهی . مهندس مرادی ، معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت . مهندس منصوری ، رییس سازمان صمت نظر آباد . بهروز حصاری ، رئیس اتاق اصناف البرز و دکتر فرمانی ،مدیر عامل شرکت سیمان آبیک ، خاطر نشان کرد : کوتاه شدن دست دلالان از بازار توزیع سیمان ، پیش نیاز ضروری برای ساماندهی ، کنترل قیمت ، حمایت از مصرف کننده ،نظارت دقیق و پیشگیری از هرگونه تخلف و گران فروشی است و انتظار می رود تاثیرات مثبت آن در کوتاه ترین زمان ممکن در سطح بازار مشاهده شود .
قدیمی افزود : همکاران بنده در صنف مصالح فروشان کرج به محض اطلاع از این توافق ، آمادگی کامل خود را برای خرید سیمان و توزیع بر اساس نرخ مصوب اعلام نموده و با نصب بنرهای اطلاع رسانی و اعلام نرخ های سیمان دولتی در سردرب واحد های صنفی خود ، موجبات تثبیت قیمت این کالای مهم را فراهم آوردند که در همین فرصت از یکایک آنها تشکر می کنم .
قدیمی افزود :نرخ مصوب اعلام شده برای هر کیسه سیمان در حال حاضر 31900 تومان است و فروش آن بیشتر از نرخ مصوب ،تخلف گرانفروشی محسوب می گردد