ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 کارتابل مجریان گاز در کرج رونمایی شد/

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز علی حیدری رئیس اتحادیه تاسیسات ساختمان از همایش مجریان گاز اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان البرز در روز دوشنبه 22 اسفند ۱۴۰۱ مصادف با روز بزرگداشت مقام شهداء با حضور پیشکسوتان و اعضای فعال این رسته خبر داد.

حیدری رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان البرز در این همایش ضمن ادعای احترام به مقام والای شهداء رو نمائی از کارتابل مجریان گاز در سامانه سجات را اعلام کرد.

وی اظهار داشت با توجه به حساسیت و پرخطر بودن این رسته و آمار نگران کننده حوادث گاز و ورود حجم زیاد شکایات شهروندان البرز با همت همکاران در هئیت مدیره و همکاری سازمان نظام مهندسی استان البرز اقدام به تهیه برنامه نرم افزار و قرارداد جامع با نظارت مستقیم از طریق این سایت که مختص مجریان گاز جواز دار پیش بینی گردیده است.

وی خاطر نشان کرد از ابتدای سال ۱۴۰۲ قراردادهای اجرای لوله کشی گاز بین مالکان، سازندگان با مجریان گاز فقط از این بستر امکان پذیر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان نقاط قوت این طرح اعلام نمود: کنترل دقیق قیمتهای اجرای لوله کشی گاز طبق نرخ مصوب از تخلفات و غیر قابل ویرایش از نرخ مصوب، در کاهش اختلافات و پیشگیری از حوادث و اجرای صحیح و استاندارد، در حفظ جان و مال شهروندان و همچنین حقوق فعالان این رسته کمک شایانی خواهد نمود.

انتهای پیام/