ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

hajmohamadi رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم‌مرغ و ماهی کرج با بیان اینکه هیچ اطلاعاتی در مورد محل تولید و نژاد ماهی‌های عرضه شده توسط دستفروشان کرج نیست، گفت: باید دست‌فروشان ماهی در کرج جمع‌آوری شوند.

کاظم حاج‌محمدی درباره فروش ماهی توسط دست‌فروشان اظهار داشت: این موضوع را در جلسات با دامپزشکی و بهداشت مطرح کرده‌ایم، وظیفه ‌برخورد با دست‌فروشان ماهی  به‌عهده شهرداری می‌باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم‌مرغ و ماهی با بیان اینکه هیچ نظارت بهداشتی بر روی این دست‌فروشان نیست،گفت: هیچ اطلاعاتی در خصوص بهداشتی بودن محل تولید و تهیه این اقلام وجود ندارد و این مسئله باعث بروز مشکلات فراوانی شده است.

حاج‌محمدی با تاکید بر اینکه این دست‌فروشان برای واحد‌های صنفی جواز دار ایجاد مشکل می‌کنند، افزود: در زمینه ماهی‌های  در حال فروش شده توسط این دست‌فروشان علاوه بر اینکه تاریخ تولید و انقضاء مشخصی ندارند، حتی نوع و نژاد ماهی‌ها نیز مشخص نمی‌باشد.

وی با بیان اینکه مقابله با این دست‌فروشان نیاز به فرهنگ‌سازی برای عموم مردم دارد تا از خرید ماهی‌های ارائه شده توسط این دست‌فروشان جلوگیری شود، اظهار داشت: با این مسئله شهرداری باید به عنوان یک معضل و سد معبر برخورد داشته باشد.

وی در خصوص تنظیم بازار شب عید، بیان کرد: تنظیم بازار شب عید مرغ، تخم‌مرغ و ماهی به عهده جهادکشاورزی می‌باشد و در این خصوص پیش‌بینی خود را دارند.