ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

behdasht10اولین همایش آموزشی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم بهداشتی و ساختمانی کرج در سال جدید  با موضوع مسائل مالیاتی در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد .

حاج کاظم صدوقی رئیس این اتحادیه صنفی در خصوص برگزاری این نشست آموزشی گفت:مباحث مالیاتی  یکی از موضوعات بسیار مهم پیش روی افراد صنفی است که به دلیل گستردگی آن و تبصره های مختلف ، برخی همکاران در مواجه شدن با آن دچار مشکل می شوند و گاه دیده شده که یک اشتباه کوچک در تنظیم اظهار نامه های مالیاتی ، خسارت هایی را به آنها وارد کرده است .از همین رو هیات مدیره این اتحادیه صنفی موضوع برگزاری نشست های توجیهی را با همکاری موسسات معتبر مالی و متخصص ،در دستور کار خود قرار داد ایم .

وی افزود: در این نشست های آموزشی ،نکان مهم و کلیدی در خصوص مباحث مالیاتی توسط کارشناسان خبره ،به همکاران یادآوری می شود که ضمن افزایش سطح دانش آنها ،از بروز مشکلات احتمالی در این رابطه نیز جلوگیری خواهد شد.

در این نشست آموزشی آقایان احسانی نیا ،کارشناس و مدرس دوره های آموزشی اتاق اصناف و دکترشاهی ،مدیر موسسه مالی آتیه تراز البرز درخصوص مباحث مالیاتی و مشکلات صنوف در نحوه ی تنظیم اظهارنامه توضیحات مبسوطی را بیان کردند.

در بخش دیگری از این نشست آموزشی رستمی ،رئیس واحد بازرسی و نظارت اصناف نیز مطالبی را پیرامون وظایف قانونی فرد صنفی در برخورد با مشتریان ،شامل : ارائه فاکتور معتبر ،درج قیمت مصوب ،همکاری با بازرسان دستگاه های نظارتی و ... بیان کرد .

behdasht10

behdasht 9

behdasht 8

behdasht 7

behdasht 6

behdasht 5

behdasht 4

behdasht 3

behdasht 2

behdasht 1