ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

akasan8همایش آموزشی اتحادیه صنف عکاسان و فیلم برداران کرج دوشنبه ،هشتم خرداد ماه سال جاری با حضور سرهنگ تقی پور ، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ، بهروز حصاری و علی مرادلو،هیات رئیسه اتاق اصناف ، رستمی ،رئیس واحد بازرسی و نظارت اصناف، هیات مدیره این اتحادیه صنفی و جمعی از اعضای تحت پوشش اتحادیه برگزار شد .

در بخش هایی از این نشست آموزشی ، سرهنگ تقی پور در سخنانی به تشریح وظایف قانونی اعضای این صنف اشاره کرد و افزود : آگاهی و دقت عکاسان و فیلم برداران در انجام وظایف و تعهداتشان ،در ایجاد آرامش و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی موثر است.

در بخش دیگری از این مراسم بهروز حصاری نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ،ضمن تبریک ماه مبارک رمضان وآرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران ،پایبندی به قانون نظام صنفی و فعالیت در چارچوب قانون را وظیفه فرد فرد فعالان صنفی قلمداد کرد و افزود: مسائلی در سطح بازار وجود دارد که تنها راه برون رفت از این مشکلات پایبندی به قوانین و رعایت حقوق دیگران است .

حصاری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: هیات رئیسه اتاق اصناف بعنوان خادم کسبه و بازاریان زحمتکش شهر کرج ،خود را مسوول بررسی و حل مشکلات اصناف میداند و در راه دفاع از حقوق صنفی افراد تحت پوشش از هیچ تلاشی دریغ نمی کند .

در این همایش آموزشی زوایای دیگر حرفه هنری عکاسی و فیلم برداری ،همچنین مشکلات پیش روی اهالی این صنف مانند ،تداخل صنفی ،نرخ شکنی ، فعالیت افراد فاقد صلاحیت و مجوزهای قانونی ،مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

رستمی رئیس بازرسی و نظارت اصناف گفت : اتحادیه ها،خانه دوم فعالان صنفی هستند و این خانه بدون حضور ،مشارکت و همراهی صاحبان خود در انجام وظائفش توفیقی ندارد .لذا تعامل و همفکری تمامی اعضای صنف در اداره هر چه بهتر اتحادیه و حل مشکلات صنفی لازم و ضروری است.

ورود ادارات دولتی مانند پست و نیروی انتظامی به حوزه کاری عکاسان ،غیر قانونی و مورد اعتراض اهالی این صنف است. 

akasan 1

akasan 2

akasan 3

akasan 4

akasan 5

akasan 6

akasan 7

akasan8