ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

soufi  بهزاد جمال پورصوفی رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل کرج گفت :

   1-پیش از سفر، خودروهای خود را از لحاظ فنی بررسی نمایند و لوازم ضروری برای وسیله نقلیه خود را به همراه داشته باشید .

  2-امداد خودروها و جرثقیل ها تنها حکم یدک کش را دارند ، و اگر پیشنهادی در رابطه با استفاده از تعمیرگاه خاصی را دادند ، نپذیرفته و فقط از تعمیرگاه هایی که دارای پروانه کسب هستند و مجوز آنها را رویت کردند استفاده نمایند.

  صوفی افزود : گزارش ها و شکایات رسیده به اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل حاکی از آن است که صاحبان جرثقیلها و یدک کشها ، خودروهای دچار نقص فنی را عموما به تعمیرگاه های فاقد پروانه کسب منتقل کرده و تعمیرگاه های ذکر شده نیز مبالغ زیادی را از صاحبان خودرو دریافت کرده و برای آنها ایجاد هزینه اضافی می نمایند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل کرج خاطر نشان کرد :اتحادیه تابلوهایی را برای اعضای تحت پوشش خود تعبیه کرده که شامل شماره عضویت و رسته های مجاز برای فعالیت آن واحد است و در واحدهای صنفی در دید عموم مشتریان قرارداده است.

صوفی در پایان افزود : با وجودی که اتحادیه به مشکلات و شکایات رسیده از واحدهای بدون پروانه کسب نیز رسیدگی می کند اما خواهشمندیم مردم حتما از تعمیرگاه های دارای مجوز استفاده نمایند به جهت اینکه این واحدهای صنفی دارای لیست قیمت بوده و حقوق مصرف کننده را رعایت کرده و کمتر دچار تخلف می شوند.

همچنین مردم برای کسب اطمینان از داشتن پروانه کسب تعمیرکاران اتومبیل در کرج می توانند با شماره تلفن 32230210 تماس حاصل فرمایند.