ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ghanadan6نشست آموزشی و توجیهی با همکاری مشترک اتحادیه های صنف پزندگان و قنادان کرج سه شنبه بیستم تیرماه سال جاری با حضور سرهنگ تقی پور ،رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان البرز و با هدف ابلاغ دستورالعمل نصب دوربین های مدار بسته در واحد های صنفی تالارهای پذیرایی و کافی شاپ ها برگزار شد.

در این همایش آموزشی مشترک ،لزوم همکاری متصدیان واحد های صنفی مذکور در نصب تجهیزات مدرن تصویر برداری به صورت آنلاین و ارتباط مستقیم با مرکز کنترل انتظامی مورد بحث وبررسی قرار گرفت .

سرهنگ تقی پور رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی در بخش هایی از این نشست آموزشی ، همکاری تمامی واحد های صنفی با پلیس را ضامن برقراری امنیت ، جلوگیری از تخلفات و جرایمی مانند سرقت ،پیشگیری از اعمال خلاف عفت عمومی ،کلاهبرداری و شناسایی مجرمان عنوان کرد و افزود: استفاده از تجهیزات تصویربرداری درموسسات مالی و اماکن عمومی پر تردد ،مراکز تجاری و ...با ستاد های امنیتی و انتظامی  ،موضوعیست که در بسیاری از کشورهای جهان از سالها پیش انجام شده است و می توان گفت که این موضوع اتفاق جدیدی دراجتماع نیست . بدیهی است که هر چقدر ادوات و تجهیزات نظارتی ،دقیقتر باشند ،امکان کنترل و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم نیز بیشتر فراهم می شوند .

وی افزود : متاسفانه در کشور ما هنوز استفاده از این تجهیزات به طور فراگیر مرسوم نشده است و ضرورت و اهمیت آن برای بسیاری از اصناف ما ناشناخته مانده است . بر همین اساس نیروی انتظامی استان البرز با همکاری تعدادی از اتحادیه های صنفی ،موضوع نصب دوربین های مدار بسته در واحد های صنفی پرتردد را در دستور کار خود دارد و از تمامی تلاشگران این عرصه انتظار دارد که همکاری لازم و شایسته را در همین راستا با نیروی انتظامی داشته باشند .

در ادامه این نشست آموزشی ،حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز،ضمن تشکر ازهمکاری های بی دریغ نیروی انتظامی با تشکل های صنفی درسخنانی  به تشریح جایگاه و نقش اصناف در برقراری انضباط و امنیت در اجتماع پرداخت.

ghanadan 9

ghanadan 8

ghanadan 7

ghanadan 6

ghanadan 5

ghanadan 4

ghanadan 2

ghanadan 3

ghanadan 1