ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

farsh3نشست دوستانه روسای اتحادیه های صنفی شامگاه روز گذشته چهارشنبه هجدهم مرداد ماه سال جاری و با اهتمام هیات مدیره اتحادیه صنف فرش فروشان و قالی شویان کرج برگزار شد .

محمد رضا احسانی نیا ،رئیس اتحادیه صنف فرش فروشان و قالی شویان کرج در آغاز این نشست ،ضمن خیر مقدم به حاضران در سخنانی گفت : خداوند متعال بار دیگر این فرصت را در اختیار بنده و همکاران ارجمندم در هیات مدیره این اتحادیه صنفی قرار داد تا بتوانیم آنچه را که در توان داریم در جهت خدمت به همکاران و شهروندان محترم کرج بکار گیریم و با  پشتوانه و همراهی معنوی همکاران عزیز صنف فرش ،قدمی در راه پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم .

وی خاطر نشان کرد : مسائلی در سطح بازار شهر کرج و در میان تشکل های صنفی مشاهده می شود که راه حل حل این مسائل و گذر از آنها با  تدبیر،همفکری و چشم پوشی از نظرات و خواسته های شخصی برطرف خواهند شد .

وی افزود : نگاه به آینده ،توجه به منافع عمومی و نادیده گرفتن مشکلات و نواقص پیش پا افتاده ،باید درفضای بازارهای ما و در سطح مجموعه مدیریتی و نظارتی اصناف نهادینه شود .

احسانی نیا تاکید کرد : همکاران و زحمت کشان اصناف در مجموعه مدیریتی می توانیم تمامی مشکلات و معضلات موجود در حوزه کاری خود را در حاشیه همین نشست های خودمانی بیان کنیم و با ارائه راه  حل های اجرایی، فضای مناسبی را برای کسب و کار فراهم و رونق اقتصادی فراهم آوریم .

در این گردهمایی صنفی حمید کریمی رئیس اتاق اصناف البرز نیز در سخنانی کوتاه ، ضمن تشکر ازهمت اتحادیه فرش فروشان در برگزاری این نشست ، خواستار تعامل و اتحاد بیشتر میان فعالان صنفی کرج شد و خاطر نشان کرد : اگر هدف تمامی ما در جهت رضایت خداوند و خدمت به مردم باشد ،  از مشکلات و گرفتاری های پیش رو خسته نخواهیم شد . و خداوند نیز توان مقابله با مشکلات را به ما هدیه خواهد داد . اما اگر هدف و نیت ما از حضور در این عرصه ،منافع و انگیزه های شخصی باشد ،طبیعی است که توان تحمل بسیاری از مسائل را نداشته باشیم .

کریمی ضمن تبریک مجدد به اعضاء منتخب هیات مدیره اتحادیه فرش فروشان و قالی شویان ،تصریح کرد :با توجه به تلاشها و برنامه های اتاق اصناف و مجموعه اتحادیه های صنفی  در تعامل با دیگر دستگاه های دولتی و اجرایی شهر کرج ،فضای بسیار مناسبی جهت پیشبرد اهداف کل اقتصادی این مجموعه فراهم شده است .بنابراین باید فرصت را غنییمت  دانسته و در جهت دفاع از حقوق قانونی کسبه و بازاریان کرج تلاش کنیم .

farsh 6

farsh 5

farsh 4

farsh3

farsh 2

farsh 1