ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

barforoushan4کارگاه آموزشی و گزارش عملکرداتحادیه صنف بارفروشان و حق العمل کاران کرج ،سه شنبه 7 شهریور ماه سال جاری با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف و اعضای تحت پوشش این اتحادیه در محل حسینیه ثارالله میدان بزرگ میوه و تره بار کرج برگزار شد .

در آغاز این نشست آموزشی ،سیف اله عسگرخانی ،رئیس اتحادیه بار فروشان کرج گزارش کوتاهی از فعالیت های هیات مدیره فعلی اتحادیه و نشست های متوالی با مسوولان شهری کرج در رابطه با حل مشکلات میدان بار ارایه داد .

حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف استان البرز نیز در سخنانی ، ارائه خدمات شایسته به شهروندان و جلب رضایت عموم را اصلی ترین وظیفه کسبه عنوان کرد و افزود : کسبه و بازاریان ،نقش بزرگ و ارزشمندی در عرصه های اجتماعی دارند و باید با اجرای دقیق وظایف و توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی کشور ،از این جایگاه والا ،پاسداری کنند.

بهروز حصاری ،نایب رئیس اتاق اصناف نیز در بخش دیگری از این نشست آموزشی به تشریح برگزاری انتخابات الکترونیک اتحادیه های صنفی و مکانیزم عملکرد این سیستم پرداخت و خاطر نشان کرد : حضور پر شور فعالان صنفی در انتخابات هیات مدیره اتحادیه نشانه ای از فضای سالم و خرد جمعی در سطح بازار های ایران است .

barforoushan 5

barforoushan 4

barforoushan 3

barforoushan 2

barforoushan 1