ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سهیلا کاظمی ،رئیس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه کرج ،ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ،گفت : پیرو گزارشات مردمی و اخبار واصله از ستادهای خبری،اخیرأ مشاهده شده ،در برخی از واحدهای صنفی آرایشگران زنانه ،طراحی نام مبارک ائمه اطهار بر روی بدن و ناخن بانوان و دختران جوان انجام شده است .که این عمل ،مغایر با ارزشها و اعتقادات و باورهای مذهبی جامعه است و رواج این قبیل اقدامات مصداق بارز ناهنجاری اجتماعی و توهین به مقدسات به شمار میرود .

وی افزود : این اقدامات ،در راستای تهاجم فرهنگی دشمن به کشورمان و سست کردن باور ها و اعتقادات مذهبی جامعه مسلمان ایرانی و توسط افراد بی خرد و غافل ،دنبال میشود و به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن ،قلمداد میشود .

کاظمی افزود: در همین فرصت از تمامی همکاران صنفی ،تقاضا دارم جهت حفظ کرامت و جایگاه اجتماعی صنف زحمتکش آرایشگران زنانه و جلوگیری از رواج این قبیل اقدامات ناشایست و غیر اخلاقی در جامعه ،از ارائه اینگونه خدمات به مشتریان اجتناب کنند .

وی تصریح کرد: در صورت گزارش و دریافت اطلاعات از انجام چنین اقداماتی در واحد صنفی ،اتحادیه براساس خط مشی و قوانین جاری ،با متخلفان و هنجار شکنان برخورد خواهد کرد .