ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

soupermarket3همایش آموزشی اتحادیه صنف سوپرمارکت داران کرج با حضور آقایان حصاری ،نائب رئیس اتاق اصناف . رضیعی ،قاضی شعبه هشت سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز .مظفری ،کارشناس بهداشت محیط و اعضاء تحت پوشش این اتحادیه صنفی ،شنبه نهم دیماه سال جاری برگزار شد.

در آغاز این گردهمایی آموزشی بهروز حصاری ،نائب رئیس اتاق اصناف البرز در سخنانی به تشریح اهداف و برنامه های آموزشی اتحادیه های صنفی پرداخت . وی در همین رابطه گفت : بر اساس قانون ،اتحادیه های صنفی مکلفند تا 15 درصد از بودجه سالیانه خود را در امر آموزش و ارتقاء سطح دانش و مهارت های تخصصی اعضاء تحت پوشش خود هزینه کنند .

وی افزود : دراین گردهمایی های صنفی ،دانستنی های مفید وضروری مانند قوانین و دستورالعمل های بهداشتی ،امور مالیاتی ،قوانین نظام صنفی و حدود اختیارات و وظایف متصدی واحد صنفی ،قوانین انتظامی ،قوانین مربوط به حوزه کار و امور اجتماعی ،توسط کارشناسان خبره سازمان های مذکور مورد بررسی قرار می گیرند .

حصاری خاطر نشان کرد : با توجه به سرعت رشد تکنولوژی و تغییرات بوجود آمده در نحوه ی تعاملات اقتصادی و مالی ،ضروریست تا تمامی فعالان صنفی ،دانش و مهارت های خود را بر همین اساس افزایش دهند . این یک اصل ضروری و مهم در بازار رقابتی امروز است و اگر فردی منطبق با ویژگی های دنیای امروز حرکت نکند ،از رقبای خود فاصله می گیرد .

در ادامه این همایش آموزشی ،آقایان رضیعی ،کارشناس حقوقی و قاضی سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز و مظفری ،کارشناس بهداشت محیط در سخنان جداگانه ای به تشریح قوانین مربوط به حوزه کاری خود پرداختند .

حامدی ،رئیس اتحادیه صنف سوپر مارکت داران کرج نیز ضمن تشکر از حضور همکاران صنفی ،ابراز امیدواری کرد ،مطالب مطرح شده در این نشست ،کارگشای مسائل و مشکلات اعضاء باشد .

soupermarket 1

soupermarket 2

soupermarket3

soupermarket 4

soupermarket 5

soupermarket 6

soupermarket 7