ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

kharazi3رئیس اتحادیه صنف خرازی ولوازم ورزشی کرج از برگزاری دوره های آموزشی ویژه اعضاء تحت پوشش این اتحادیه صنفی در راستای افزایش معلومات صنفی ، آشنایی با قانون مبارزه با قاچاق کالا و روش های مقابله با این پدیده مخرب اقتصادی ، رعایت ضوابط انتظامی ، ارائه کالاهای ایرانی و اشاعه فرهنگ صحیح کسب و کار و بررسی موانع ومشکلات حوزه بازار خبر داد .

مسیح ناطقی دراین رابطه افزود : در پی اجرای طرح های پیشگیرانه قاچاق ، کالاهای ممنوعه و مصوبه اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز و دستور ریاست اتاق اصناف ،این اتحادیه صنفی نیز با توجه به نوع فعالیت اعضاء تحت پوشش خود و تنوع و ماهیت کالاهای موجود در واحد های صنفی ،موضوع برگزاری دوره های آموزشی را در دستورکارخود قرارداده است .

وی افزود : استقبال همکاران محترم صنف از این دوره ها بسیار قابل ملاحظه و چشمگیر بوده است ،بطوریکه گاهی اوقات برای تعیین محل برگزاری کلاسها مجبور شدیم ازفضای های بزرگ تری مانند مساجد و سالن اجتماعات فرهنگسراهای کرج استفاده کنیم.

ناطقی افزود : در برگزاری این دوره های آموزشی آقایان حمید کریمی رئیس اتاق اصناف .رضیعی ،نماینده سازمان تعزیرات حکومتی البرز.احسانی نیا ،کارشناس و تحلیل گر مسائل مالیاتی اصناف . بیات ،مدیر واحد بازرسی ونظارت اصناف استان البرز ما را یاری دادند و در رابطه با موضوع جلسه مطالب جامعی را بیان کردند .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز بعنوان یکی از سخنرانان دوره های آموزشی این اتحادیه صنفی و دیگر نشست آموزشی نیز در این رابطه گفت : واحد های صنفی با رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق اسلامی اقدام به کسب و کار نموده و از ارائه کالاهایی که مغایر با فرهنگ ایرانی اسلامی هستند ،اجتناب کنند .

وی با اشاره به توانمندی های اصناف و بازاریان درترویج فرهنگ صحیح کسب وکار و تقویت باورهای ارزشمند در سطح جامعه خاطر نشان کرد : فعالان و زحمت کشان حوزه کسب و کار باید به توانایی خود ایمان داشته باشند و از داشته های خود در جهت اصلاح جامعه و ارائه الگوهای اصیل استفاده کنند .

کریمی ضمن تشکر از اهتمام ویژه هیات مدیره اتحادیه خرازی و لوازم ورزشی کرج در برگزاری دوره های آموزشی افزود : اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف خانه دوم کسبه هستند و با انگیزه خدمت به همکاران صنفی و دفاع از مطالبات قانونی آنها ،پای به میدان اتحادیه گذاشته اند اما باید توجه داشت که پیگیری تمام مسائل و مشکلات و رسیدن به اهداف مشترک صنفی به همراهی و حمایت تمامی اعضای صنف نیاز دارد .

kharazi 1

kharazi 2