ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

POOSHAK3همایش تخصصی اتحادیه صنف پوشاک کرج با هدف حمایت از تولیدات ایرانی ،بررسی فرصت ها و چالش های حوزه تولید و عرضه پوشاک با حضور بزرگان و دست اندرکاران صنعت پوشاک در استان البرز ،مسوولان عالی رتبه استانی ،هیات رئیسه اتاق اصناف البرز وروسای تشکل های صنفی مرتبط با پوشاک در استان و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات موسسه نهال و بذر کرج برگزار شد .

در این همایش تخصصی ،آخرین دستاوردهای دست اندرکاران صنعت پوشاک و نساجی کشور در جهت شکوفایی و رونق این صنعت ، حرکت به سمت برند سازی و بالا بردن کیفیت تولیدات ایرانی ، ضرورت حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم از تولید کننده داخلی و بررسی دقیق و علمی نیازهای بازار و سلیقه مشتریان ، توسط اساتید و کارشناسان ممتاز کشوری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت .

اسماعیل صدیق رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج درگفتگویی ،به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد . وی در همین رابطه گفت : همایش های آموزشی و تخصصی اتحادیه پوشاک با هدف شناخت و بررسی چالش های پیش روی تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک ،راهکارهای تقویت و حمایت از کالاهای ایرانی ،آگاهی و شناخت همکاران صنفی با توانمندی ها و ظرفیت های تولیدی و بازاریابی یکدیگر و در راستای برنامه های آموزشی اتحادیه برگزار می شوند .

وی افزود :این توانمندی و ظرفیت درصنعت پوشاک کشوروجود دارد تا بخش عمده ای از تولید ناخالص ملی را در اختیار گرفته و نقش برجسته و تعیین کننده ای در رونق اقتصادی کشور ایفا نماید. ،ضمن آنکه رونق و شکوفایی بازار پوشاک در دیگر امور اجتماعی نیز تاثیر گذار است .

وی افزود : کارشناسان اقتصادی از پوشاک به عنوان یک صنعت استراتژیک نام می برند .از این رو صنعت پوشاک همواره مورد توجه موسسات و بنگاه های بزرگ تبلیغاتی در جهان قرار گرفته است . ولی متاسفانه تاثیرعمیق و نقش برجسته پوشاک در پیوند میان صنایع ،در کشورمان مظلوم واقع شده است و تفکر و نگاه سنتی حاکم بر بازارهای ما ،فرصت رشد و بالندگی صنعت پوشاک را از دست اندرکاران این صنعت گرفته است .در چنین فضایی ،امکان حضور و فعالیت رقبای خارجی در داخل کشور  فراهم شده است و به تبع آن مصرف کنندگان داخلی نیز به سمت کالاهای خارجی تمایل پیدا کرده اند .ما باید بتوانیم با بهره گیری از کارشناسان و اساتید خبره اقتصادی و بازاریابی ، حمایت دولتی و وحدت ملی ، فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی را در میان مردم ترویج کنیم .

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج یادآور شد : طی سالهای اخیر تلاشها و برنامه های گسترده ای در جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی توسط بخش دولتی انجام شده است .باید توجه کنیم که صنعت پوشاک کشور برای شکوفایی و رونق و ادامه حیات خود به پشتوانه سرمایه عظیم و قدرتمند مردم و حمایت همه جانبه دولت امید بسته است . لذا در همین فرصت از تمایم هم وطنان عزیز درخواست دارم ،با خرید کالاهای ایرانی ، در اجرای برنامه ها و اهداف اقتصادی کشور مشارکت کنیم و این فرصت را برای جوانان این کشور بوجود آوریم تا برای دستیابی به آینده ای روشن ،تلاش کنند و توان و مهارت خود را برای ساختن ایران بکار گیرند .

صدیق افزود : دراین همایش تخصصی ،حضور بزرگان و نام آوران صنعت پوشاک استان البرز ،مسئولان محترم در سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز ،سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور و استان البرز،دادستانی کرج ،نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، اتحادیه های صنفی پوشاک در تهران ،فردیس ،هشتگرد، روسا و هیات مدیره اتحادیه های صنفی کرج ،و دیگر دلسوزان و عزیزان مایه ی مباهات و افتخار بود که جا دارد در همین فرصت از یکایک سروران ارجمند تشکر کنم .


POOSHAK 1

POOSHAK 2

POOSHAK3

POOSHAK 4

POOSHAK 5

POOSHAK 6

POOSHAK 7

POOSHAK 8

POOSHAK 9

POOSHAK 10

POOSHAK 11

POOSHAK 12

POOSHAK 13

POOSHAK 14

POOSHAK 15

POOSHAK 16

POOSHAK 17