ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 

 

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز بر لزوم تشدید نظارت بر قیمتها همزمان با فرارسیدن شب یلدا در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز، بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به آیین سنتی شب یلدا و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت ها از سوی برخی افراد بازرسی از واحدهای صنفی و توزیع کنندگان اقلام شب یلدا از هم اکنون تا شب یلدا تشدید می شود.

وی ادامه داد: بازرسی از واحدهای صنفی توزیع کنندگان اقلام پر مصرف در شب یلدا از جمله آجیل، خشکبار، شیرینی، انار و دیگر اقلام با استفاده از تمام امکانات اتحادیه های مربوطه و با مشارکت بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن وتجارت بصورت ویژه انجام خواهد شد. همچنین این طرح در بازه زمانی اعلام شده در تمام شهرستانهای استان به صورت ویژه و با استفاده از گروه های مشترک در ۲ نوبت صبح و عصر اجرا می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه کسبه در زمان سخت کرونا همیشه در کنار مردم بوده و تلاش می کند کمک حال مردم باشد، عنوان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهد هرگونه افزایش قیمت خودسرانه ، احتکار، کم فروشی، گران فروشی و عدم درج برچسب قیمت بر روی کالاها از طریق بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز، سامانه ٣۶١١٧ و یا مراجعه حضوری موضوع را جهت رسیدگی در اسرع وقت به اتاق اصناف مرکز استان  گزارش کنند.