ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تدابیر جدی برای واحدهای صنفی داشته باشد چرا که به نظر می‌رسد ما فعلا تا سال آینده با شرایط کرونایی دست به گریبان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با بازار، با اشاره به مشکلات اصناف در جریان بحران کرونا در کشور گفت: شرایط و محدودیت‌های کرونایی به اصناف فشار جدی وارد کرده است.

وی با بیان اینکه اصناف از جمله اقشار مظلوم جامعه هستند، اظهار داشت: همراهی اصناف با ستاد ملی کرونا یک همراهی صددرصدی بود و اصناف در این زمینه مراقبت داشته و در مقاطعی هم دست به تعطیلی زدند.

سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه تسهیلات ۱۲ درصدی از سوی دولت به اصناف بیان داشت: متاسفانه از این تسهیلات استقبال کمی صورت گرفت و علت آن هم این بود که ۱۲ درصد سود هم از دست و توان اصناف دراین شرایط خارج است.

 وی تاکید کرد: دولت باید تدابیر جدی برای واحدهای صنفی داشته باشد چرا که به نظر می‌رسد ما فعلا تا سال آینده با شرایط کرونایی دست به گریبان باشیم.

 این نماینده مجلس گفت: ضرر و زیان اصناف باید از سوی دولت جبران شود بالاخره زمانی بازارها تا ۱۰ الی ۱۱ شب فعالیت می‌کردند، اما در این شرایط کسبه با محدودیت مواجه هستند و باید تا ساعت ۲۰ تعطیل کنند لذا باید این مسئله به نوعی از سوی دولت جبران شود.