ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

rostami2 رستمی گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و مراجعه شهروندان و مردم عزیز به واحد های صنفی جهت تهیه کالا و گرفتن خدمات، مجموعه بازرسی و نظارت اصناف استان البرز با برنامه ریزی مدون و با استفاده از کارشناسان مجرب اتحادیه ها در سراسر استان اقدام به پایش بازار و رصد کالا و خدمات خواهد نمود.

وی افزود در این طرح برروی صنوف خدماتی و تولیدی با حضور کارشناسان اتحادیه ها ،نظارت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

 رستمی خاطرنشان کرد : هدف از اجرای این  طرح پیشگیری از تخلفات احتمالی و ایجاد  فضای آرام برای مردم و مراجعه کنندگان به واحد های صنفی جهت خرید مطمئن از واحد های مذکور می باشد .

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز  از کسبه محترم خواست  با درج قیمت بر روی کالا وصدور فاکتور رسمی برای شهروندان که الزام و صراحت قانونی می باشد در این طرح مشارکت نمایند.

وی همچنین از شهروندان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی با شماره تلفن های  5-32218154 تماس گرفته و یا با مراجعه به آدرس : کرج طالقانی شمالی-نبش خیابان برغان – بازرسی و نظارات اصناف شکایتهای خود را طرح نمایند.