ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

rostamiرمضان رستمی با اعلام این خبر افزود: در سال جاری متناسب با طرح های اجرایی و مقتضیات زمانی 13000 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفت که ماحصل آن شناسایی 1570 واحد صنفی متخلف و برخورد قانونی با آنها بود.

وی افزود: بازرسی و نظارت اصناف در سال جاری رویکرد پیشگیری از تخلفات را در اولویت کاری خود قرار داد تا سعی نماید با راهنمایی و ارشاد متصدیان واحدهای صنفی، ضمن کاهش تخلفات صنفی، تاثیر مثبتی در حفظ حقوق مردم و مصرف کنندگان کالا و خدمات ایجاد نماید.

رستمی همچنین اظهار داشت: طرح های اجرایی مهمی در شش ماهه نخست سال جاری اجرا گردید که اهم آنها شامل طرح های نظارتی ویژه نوروز، نظارت بر استاندارد کالا و خدمات، صنف و سلامت، مبارزه با کالای قاچاق، ساماندهی آرایشگاه های زنانه، ماه مبارک رمضان، بازگشایی مدارس، نظارتی ویژه ایام محرم و بسیاری موارد دیگر بود که متناسب با شرایط و مقتضیات زمانی برنامه ریزی و اجرا شد. همچنین در سال جاری گشت های مشترک تخصصی با دستگاه های همچون تعزیرات حکومتی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، استاندارد، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و... افزایش یافت که منجر به حصول نتایجی ارزشمند در سطح استان گردید.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری کلیه دستگاه های مذکور و همراهی اتاق اصناف و اتحادیه های تحت پوشش، از مشارکت عموم شهروندان که در گزارش و انعکاس تخلفات صنفی به صورت تلفنی یا حضوری یاری رسان مجموعه بازرسی و نظارت اصناف بودند نیز تقدیر نمود و  عنوان داشت:  تلفن های  5–32218154 این مدیریت آمادگی دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردمی در حوزه صنفی می باشد.