ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

rostamiمدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز از آغاز طرح تشدید بازرسی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این طرح نظارت بر اقلام پرمصرف و مایحتاج اساسی مردم مورد ارزیابی و نظارت دقیق خواهد گرفت که بدین منظور بازرسان در دو شیفت صبح و عصر در سطح بازار خواهند بود.

وی واحدهای صنفی را به رعایت قوانین و دستورالعمل های صنفی دعوت نمود و افزود: رعایت حقوق مصرف کنندگان و ارائه کالا و خدمات با کمیت و کیفیت قانونی و همچنین رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی ویژه این ماه بسیار حائز اهمیت خواهد بود و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

رستمی افزود: متناسب با تقاضای عمومی، کلیه اقلام مورد نیاز عموم در این ماه، توسط دستگاه های ذیربط تامین و در حال عرضه می باشد و هیچگونه کمبودی در حال حاضر وجود ندارد. همچنین طبق توافقات حاصله، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه 12000 تومان، حلیم درجه یک 500/12 و درجه دو 10000 تومان تعیین گردیده که واحدهای عرضه کننده نیز ملزم به رعایت آن طی این ماه خواهند بود.

وی با اعلام پاسخگویی تلفن های رسیدگی به شکایات، از عموم مردم خواست تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت و صدور صورتحساب را با تلفن های 5 – 32218154 مطرح نمایند تا مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.