ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

bazresi 4مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز با اعلام این خبر افزود: به منظور رصد مستقیم بازار و عملکرد کسبه، تمهیداتی اتخاذ شده تا گشت های ویژه تلفیقی با روسای اتحادیه های صنفی ایجاد گردد. این بازدیدهای مشترک محاسن متعددی را میتواند در پی داشته باشد که از آن جمله میتوان به افزایش سطح آگاهی مدیران از حوزه کاری خود، مواجهه مستقیم و بی واسطه با بازار و بازاریان، توسعه مشارکت ها و هم­افزایی در امکانات و تجهیزات اشاره نمود که در نهایت منجر به تصمیم گیری و سیاست گذاری صحیح و منطقی خواهد شد.

علی بیات افزود: اولین گشت مشترک با رییس محترم اتحادیه صنف میوه فروشان برگزار و نتایج حاصله مورد تحلیل که آسیب شناسی و تصمیماتی نیز اتخاذ و عملیاتی خواهد شد. در برنامه ریزی فعلی هر هفته یک تا دو بازدید با این رویه را در دستور قرار داده که به مرور زمان و پس از بررسی بازخورد و نتایج حاصله، در صورت لزوم قابل تعدیل نیز خواهد بود.

در ادامه وی با اشاره به شعار سال جاری و سرلوحه قرار دادن موضوع "رونق تولید" افزود: طی چند سال اخیر شاهد طرح و نصب العین قرار دادن شعارهای اقتصاد محور در کشور بوده ایم و این موضوع نشأت گرفته از ضرورت ایجاد نگرش و کارکردی مجدانه و کیفی در کشور است که نیازمند مشارکت و تلاش بیش از پیش مسئولین و دستگاه های اداری و اجرایی و حتی بخش خصوصی خواهد بود. در این راستا مجموعه بازرسی و نظارت اصناف نیز حسب وظایف ذاتی و محوله خود، آمادگی کامل خود را در راستای تحقق اهداف ملی در حدود امور و اختیارات خود دارد.

مدیر بازرسی اصناف از شهروندان درخواست نمود در صورت مواجهه با تخلفات صنفی مراتب را از طریق شماره تلفن های 5-32218154 و 69-32218268 ، 32225971 ، 32218157 و 32227271 داخلی 2 اطلاع و نسبت به ارائه مشخصات واحد صنفی متخلف و جزئیات تخلف صورت گرفته اقدام نمایند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد. همچنین شماره تلفن 32218079 نیز در ساعات اداری، آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز و پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات آنها خواهد بود.

 bazresi 1

bazresi 2

bazresi 3

bazresi 5