ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

aytam 3مراسم معنوی و صمیمانه شبی با ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با حضور روسای اتحادیه های صنفی کرج ،جمعی از خیران اصناف و بازار ،مسئولان و معاونان کمیته امداد امام خمینی استان البرز و مشارکت مجموعه باغ تالارهای روما برگزار شد .

این مراسم همزمان با میلاد،حضرت ثامن الحج ،امام رضا (ع) در فضایی معنوی و روحانی و با هدف اجرای سنت نیک و پسندیده اهل بیت در دستگیری از یتیمان برگزار شد .

اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی توسط هنرمند محبوب کرجی ،استاد سعید خلج و هنرنمایی گروه موسیقی پاپ از بخش های این مراسم بود که مورد توجه حضار واقع شد .

در بخش دیگری از این مراسم نیز استاد فرید نجف نیا از اساتید و کارشناسان امور مذهبی در خصوص همنشینی با یتیمان و دستگیری از نیازمندان و طریقه زندگی امام هشتم شیعیان مطالبی را بیان کرد .

حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در بخش کوتاهی از این مراسم ،ضمن تشکر از کمیته امداد امام خمینی و مدیریت مجموعه باغ تالارهای روما در سخنانی یادآور شد : در میان خانواده بزرگ اصناف ،نیکوکاران و خیر اندیشان بزرگی به کسب و کار مشغول هستند که وجودشان مایه افتخار،برکت ،سربلندی وعزت برای اطرافیانشان است .

کریمی افزود : محفلی که امشب با مشارکت و همکاری بی دریغ مدیران جوان این مجموعه برگزار می شود ،نمونه کوچکی است در دریای بیکران احسان و نیکوکاری که ریشه آن در بدنه و چارچوب بازار وجود دارد و یکی از شاخصه ها و ارکان ارزشمند بازارهای اسلامی و ایرانی را تشکیل داده است .

وی افزود : اهالی دنیای کسب و کار باید به وجود بزرگ مردانی از این دست افتخار کنند و تلاش کنند تا این سنت الهی و پسندیده از نسلی به نسل دیگر منتقل شود و هویت فرهنگی بازارهای ما را حفظ کند .

قدردانی از آقای ابوالفضل دهقان دره شیری ،رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان کرج به جهت اجرای طرح های مشارکتی در امور خیرخواهانه و اهداء لوح سپاس از طرف مدیریت مجموعه باغ تالار روما به ریاست اتاق اصناف نیز بخش دیگری از این مراسم معنوی بود .

 aytam 1

aytam 2

aytam 3

aytam 6

aytam 7

aytam 9

aytam 10

aytam 12

aytam 13

aytam 14