ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

به همت اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج و با حضور جمعی از کسبه خسارت دیده مجتمع تجاری گلشهر ،اولین نشست بررسی تعیین خسارت واحد های صنفی این مرکز خرید و چگونگی کمک به خسارت دیدگان درمحل اتحادیه پوشاک کرج برگزار شد .
در این نشست آقایان مختاری ،رئیس اتاق تعاون کرج ،حمید کریمی ،عضو هیات رئیسه اتاق اصناف البرز ،زندی ،نماینده فرمانداری کرج ،اباذری ،رئیس اتحادیه کفاشان و هیات مدیره اتحادیه صنف پوشاک کرج ضمن ابراز تاسف و همدردی با خسارت دیدگان مجتمع تجاری گلشهر کرج ،هرگونه اغتشاش و تلاش در جهت تخریب اموال عمومی از سوی فرصت طلبان را محکوم کرده و خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عوامل آتش سوزی و برهم زدن نظم عمومی شدند .
در این نشست تعداد واحد های صنفی خسارت دیده ،میزان خسارت وارده به هر واحد صنفی ،اعلام آمادگی مدیریت مراکز تجاری کرج برای اسکان موقت کسبه خسارت دیده ،تشکیل کمیته بررسی وتحقیق با حضور نمایندگان کسبه مجتمع ،پیشنهاد اختصاص وام های بلاعوض به خسارت دیدگان و دیگر موضوعات مرتبط مورد بررسی قرار گرفت .
مجتمع تجاری گلشهر کرج در جریان اغتشاشات روزهای اخیر ،از سوی عده ای فرصت طلب مورد حمله و آتش سوزی قرار گرفت که طی آن خسارات هنگفتی به ساختمان و واحد های تجاری مستقر در آن وارد آمد .
تقی خانی یکی از کسبه این مرکز خرید به سایت خبری اتاق اصناف البرز گفت : اغتشاشگران تمام دسترنج و اندوخته چندین سال تلاشم را در مقابل چشمانم نابود کردند .و به رغم تلاش فراوان مسئولان حراست و دیگر دوستانم ،نتوانستیم از گسترش آتش و نابودی سرمایه مان جلوگیری کنیم .
ملکی یکی از کسبه این مرکز خرید گفت : من نمی دانم که افزایش نرخ بنزین چه ارتباطی با من و همکارانم و دیگر مراکز تجاری شهر دارد .حالا که تمام سرمایه ام از دست رفته است آیا یک نفر از همان آقایان به اصطلاح معترض ،حاضر می شود بخشی از خسارات به بار آمده را جبران کند .
صابری یکی دیگر از کسبه خسارت دیده در جریان آتش سوزی این مرکز خرید گفت : حاصل چندین سال زحمتم ،به دلیل هیجانات کاذب و ابلهانه چند اغتشاش طلب ،دود شد و به هوا رفت . و باید کسب و کارم را از نقطه صفر شروع کنم . این کار را با هزار زحمت انجام خواهم داد و به همراهی و دستگیری خیران و حمایت مسئولان نیز ایمان دارم .اما هیچگاه بانیان این اتفاق شوم را نخواهم بخشید .