ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

آقای مختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز به همراه روسای شعب تعزیرات در دیداری  با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف در خصوص اجرای طرح ها و برنامه های مشترک گفتگو کردند .

در این نشست نحوه ی اجرای گشت های بازرسی از واحد های صنفی ، پیشگیری و برخورد با هرگونه افزایش قیمت کالاها و اجناس به صورت خودسرانه و دیگر موضوعات مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در این نشست با اشاره به تشدید بازرسی ها طی ماه گذشته خاطر نشان کرد : افزایش نرخ بنزین و اتفاقات حواشی آن بر روند فعالیت های اقتصادی بازار نیز تاثیر گذار بود .اما اجرای طرح های بازرسی و دیگر اقدامات بازدارنده ای که توسط اتاق اصناف و دیگر نهاد های نظارتی انجام شد .تا حدود بسیار زیادی از التهابات و تنش های احتمالی  کاست.

وی افزود : در حال حاضر مشکل خاصی در سطح بازار وجود ندارد و بازار توانسته است که فضای آرام خود را حفظ کند .اما در حوزه حمل و نقل و صنوفی که ارتباط مستقیم با افزایش نرخ بنزین دارند ،مانند موسسات اتومبیل کرایه ،باربری های شهری و خارج از شهر و ... مشکلاتی در بخش اختصاص سهیمه کافی وجود دارد.

در ادامه این نشست دکتر مختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز نیز در سخنانی ضمن تشکر از همکاری های شایسته اتاق اصناف و مجموعه بازرسی اصناف در اجرای گشت های مشترک خاطر نشان کرد : باید همگی تلاش کنیم تا با هم افزایی و تعامل به ثبات و آرامش بازار کمک کنیم .

وی گفت با توجه به اصلاح قیمت سوخت اصناف بیشترین همکاری را در جهت ثبات بازار داشته اند و باید پذیرفت که اجرای چنین طرحی با ابعاد و زوایای مختلف آن نیاز به همکاری و مساعدت همه بخش ها دارد و اصناف به عنوان سربازان اقتصاد مقاومتی نیز در این مسیر تمام تلاش خود را جهت رعایت انصاف به خرج دهند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت با توجه به اصلاح قیمت انواع نان ، دیگر هیچگونه توجیهی مبنی بر گرانفروشی  کم فروشی مورد پذیرش نبود و با تخلفات در این خصوص بدون اغماض برخورد می گردد .

وی در پایان از طرح ویژه نظارتی با همکاری اتاق اصناف به مناسبت شب یلدا خبر داد.