ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

طی مراسمی با حضور دکترمختاری ،مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز ، سرهنگ محمودی ، فرمانده سازمان بسیج اصناف استان ،آقایی معاونت نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق از مصرف کنندگان سازمان صمت،هیات رئیسه اتاق اصناف  و بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف ، علی اصغر مددی بعنوان سرپرست جدید واحد بازرسی و نظارت اصناف کرج معرفی و از زحمات و تلاشهای ،علی بیات رئیس پیشین این واحد قدردانی شد .

بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف  در این مراسم ، با اشاره به نقش موثر واحد بازرسی و نظارت در ساماندهی فضای کسب و کار، خاطر نشان کرد : اساس تشکیل و راه اندازی مجموعه ای با اهداف نظارت بر بازار و عملکرد متصدیان واحد های صنفی ،سالم سازی  رویداد ها و فعالیت های  سطح بازار ، شناسایی متخلفان صنفی و برخورد قانونی با آنها ،هماهنگی با دیگر دستگاه های نظارتی در چارچوب شرح وظایف و در راستای اهداف مشترک و همسو بوده است . لذا با توجه به این اهداف مهم و تاثیر گذار ،انتظارات از مجموعه عوامل این واحد ،بسیار زیاد است .

وی  افزود : با توجه به ایام پایانی سال و مراجعه مردم به بازار جهت تهیه مایحتاج ضروری از قبیل کیف و کفش ، اقلام پروتئینی ،میوه و مرکبات و سایر خدمات از حوزه صنفی لزوم نظارتهای بیشتر و تشدید بازرسی ها با همکاری ناظرین ویژه اقتصادی کارشناسان واحدهای صنفی صورت گیرد.

در ادامه این مراسم  دکتر مختاری ، مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی  نیز در سخنانی ضمن آرزوی موفقیت برای  مجموعه واحد بازرسی و نظارت اصناف ، آمادگی کامل خود و کارکنان این سازمان را برای هرگونه همکاری  و انجام برنامه های مشترک و هدفمند اعلام کرد .

حمید کریمی ،عضو هیات رئیسه اتاق اصناف نیز در بخش دیگری از این مراسم یادآور شد : همه ما باید تلاش کنیم تا ارزشها و اعتقادات و بنیاد های اخلاقی حاکم بر بازار که برگرفته از مکتب و معرفت دین مبین اسلام است ،به درستی دفاع کنیم و سرباز شایسته ای در جبهه اقتصادی کشورمان باشیم .