ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

one 14در راستای برنامه های فرهنگی و تشویقی اتاق اصناف مرکز استان البرز ، مراسم دیدار و تقدیر از دو واحد صنفی نمونه صنف اغذیه فروشان کرج و قنادان با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های مذکور برگزار شد .

طی این برنامه از خدمات شایسته واحد های صنفی نامبر وان با مدیریت آقای دکتر یادگاری و آراکس با مدیریت آقای محمدی در منطقه جهانشهرکرج ، به جهت ارائه غذای سالم و با کیفیت ، توجه به حقوق مشتریان ، تلاش در جهت ترویج و احیاء فرهنگ احترام به مشتری و همکاری های بی شائبه در انجام امور خیرخواهانه و عام المنفعه و ايجاد فرصت شغلي براي بيش از هفتاد نفر ،تقدیر شد.

حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در جریان این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای مدیریت این دو واحد صنفی و آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی تلاشگران عرصه کسب و کار در سخنانی گفت : حضور و فعالیت چهره های برجسته و تلاشگری همچون مدیران کاردان این دو واحد صنفی در بدنه و پیکره اصناف کرج ،جای خوشحالی و افتخار برای تمامی ما دارد .

وی افزود : آنچه که در این دو واحد صنفی و برای هر تازه واردی جلب توجه می کند ،برخورد توام با احترام کارکنان با مشتریان و نظم و آرامش محیط داخلیست که نشان دهنده درایت و بینش مدیران و گردانندگان آن است .و بنده امیدوارم که عملکرد مجموعه هایی از این دست ، در سطح بازارهای ما و در میان نسل جوانی که جویای موفقیت در کسب و کار خود هستند به یک فرهنگ و وظیفه تبدیل شود .

کریمی افزود : باید سعی کنیم تا نسل های جوان و تازه وارد به دنیای کسب و کار ،معنا و مفهوم واقعی جمله " احترام به مشتری " را با تمام وجود درک کنند .چرا که این جمله زیر بنای اصلی موفقیت در عالم تجارت است و قدم گذاشتن در مسیر کسب و کار بدون شناخت و درک واقعی این اصل ،صحیح نیست .

دکتر یادگاری مدیر فست فود و کافی شاب نامبر وان نیز در تایید سخنان رئیس اتاق اصناف گفت : مجموعه مدیریت و کارکنان نامبر وان تلاش داریم تا با ارائه بهترین خدمات ، وظیفه ذاتی خود را به عنوان یک عضو کوچک از دنیای بزرگ کسب و کار انجام دهیم .

وی افزود : وظیفه ذاتی که بنده همواره به آن اعتقاد دارم ،محبت به مردم و احترام به بینش و شخصیت آنها ، و تلاش در جهت پاسداری از اصول و هویت فرهنگی بازار است .چرا که سنگ بنای اصلی و ستون های استوار یک کسب و کار موفق و پربازده ،همین موارد هستند .

وی افزود : مردم خوب و فرهیخته ما تشنه محبت هستند و فعالان صنفی می توانند سرچشمه های خروشان محبت و مهربانی در جامعه باشند .ما با تکیه بر این اصل ، دست دوستی و محبت را به سوی مشتریان خوبمان دراز می کنیم و باور داریم که مردم ما لیاقت بهترین ها را دارند .بر همین اساس تهیه غذای سالم با بهترین کیفیت ومناسب با ذائقه ایرانی و احترام به تمامی مشتریان با هر فرهنگ و اعتقادی ،در دستور کار ما قرار دارد .

در ادامه این نشست مشکلات حوزه تهیه غذای با کیفیت ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و لزوم اجرای دستورالعمل های خاص نرخ گذاری برای واحد های صنفی نمونه مورد بررسی و تاکید قرار گرفت .

آقایان دهقان دره شیری ،رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان و امامی رئیس اتحادیه صنف قنادان کرج نیز ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران واحد های صنفی نمونه خود ، خواستار توجه تمامی همکاران و اعضای زیر مجموعه اتحادیه به اصول مشتری مداری ،ارائه بهترین خدمات و تلاش در جهت حفظ هویت های فرهنگی بازار شدند .

one 1

one 3

one 4

one 10

one 12

one 13

one 15

one 19

one 20

one 22