ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

namayeshgah 1نمایشگاه تخصصی توانمندی های تولید و صنعتی با همت شرکت شهرک های صنعتی استان البرز و با هدف شناخت و معرفی ظرفیت های ویژه اقتصادی استان با بازار مصرف ،با حضور مسئولان استانی و در میان استقبال شهروندان کرجی از روز شنبه بیست وششم آبان ماه سال جاری آغاز بکار کرد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز که در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور یافته بود در گفتگوی کوتاهی گفت : استان البرز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی استان های شمالی و غربی کشور با پایتخت ،همواره مورد توجه صاحبان صنایع و کارآفرینان قرار داشته و دارد .

وی افزود : ویژگی های منحصر بفرد این استان بستری مناسب جهت سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی و کشاورزی را فراهم کرده است . امروز صدها کارخانه بزرگ و کوچک تولیدی در استان البرز دائر هستند که مجموعه فعالیت آنها ،این منطقه را به عنوان قطب صنعتی کشور مطرح کرده است .

کریمی افزود : برگزاری نمایشگاه های تخصصی ،فرصتی را در اختیار صاحبان صنایع مختلف قرار می دهد تا ظرفیت های ویژه خود را در معرض نمایش ومعرفی به بازار مصرف قرار دهند .

وی افزود : نمایشگاه های تخصصی ،همچنین زمینه ارتباط و پیوند میان بخش تولید و بازار مصرف ،جذب سرمایه گذارداخلی و خارجی ،شناخت نیازهای بازار و در مجموع زمینه تقویت و رونق فعالیت های اقتصادی منطقه را فراهم می آورند و از این رو باید مورد توجه بیشتر مسئولان استانی قرار گیرند .

کریمی افزود : متاسفانه کمبود فضای استاندارد نمایشگاهی در استان البرز،همواره به عنوان نقطه ضعف مطرح بوده است و این خلاء کماکان در استان البرز وجود دارد .البته تلاش هایی جهت ساخت و راه اندازی مجموعه بزرگ نمایشگاهی در استان صورت گرفته است که پیشبرد امور آن نیازمند حمایت و مساعدت ویژه مدیران استانی است .

namayeshgah 2