ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

jodo 48با اهتمام کمیته ورزشی اتاق اصناف مرکز استان البرز ، اولین دوره از مسابقات ورزشی جام شهدای اصناف همزمان با هفته وحدت و بسیج در سالن شهدای مشکین دشت کرج ، جمعه دوم آذر ماه سال جاری برگزارشد.

طی این دوره از مسابقات ،114 ورزشکار در دو رشته جودو و دفاع شخصی با یکدیگر به رقابت پرداختند .

اولین دوره از مسابقات ورزشی جام شهدای اصناف با هدف انسجام و گسترش فعالیت های ورزشی اصناف ، حمایت از ورزشکاران خانواده بزرگ اصناف و کشف استعدادهای جوان ، با تلاش و پیگیری های کمیته تخصصی ورزشی اتاق اصناف ،همکاری های بی شائبه هیات جودو فردیس و استان البرز و پشتیبانی مالی اتاق اصناف مرکز استان البرز و در میان استقبال و تشویق علاقمندان به هنرهای رزمی . مهندس موسوی ، رئیس شورای اسلامی شهر کرج . مهندس نصرتی مطلوب ،شهردار مشکین دشت .عزیزی رئیس اداره تربیت بدنی فردیس .حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ،علی عیوضی ،نائب رئیس اول اتاق اصناف برگزار شد.

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در بخش کوتاهی از این گردهمایی ورزشی ضمن قدردانی از مجریان برگزارکننده مسابقات ،در سخنانی گفت : برای بنده و همکارانم در مجموعه بزرگ اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی تحت پوشش افتخار بزرگیست که امروز در میان جمعی از نونهالان و جوانان ورزشکار شهرمان حضور داریم و از نزدیک شاهد مبارزه دوستانه شما که حاکی از درک بالا و شناخت صحیح و کسب معرفت در باشگاه های ورزشی است ،باشیم .

کریمی افزود : مکان های ورزشی ،سالم ترین محیط برای تربیت نسل جوانان با انگیزه و با اخلاق برای ساختن ایران اسلامی هستند .به تعبیری دیگر،عرصه ورزش بستری مناسب برای رشد و بالندگی ارزشها در جامعه است .بنابراین حمایت از ورزش و تلاش برای جذب جوانان به محیط های ورزشی امری مقدس به شمار می رود .

وی اظهارامیدواری کرد : دستاوردهای این رویداد ورزشی برای تمامی ورزش کاران و برگزارکنندگان آن مفید و ارزشمند باشد و تجربه برگزاری این دوره از مسابقات ،سرآغازی برای گردهمایی های بزرگ تر با حضور چهره های مطرح ورزش استان البرز باشد .

  jodo 1

 jodo 2

jodo 4

 jodo 3

jodo 5

jodo 7

jodo 8

jodo 9

jodo 10

jodo 11

jodo 12

jodo 13

jodo 14

jodo 15

jodo 16

jodo 17

jodo 18

jodo 19

jodo 20

jodo 22

jodo 23

jodo 24

jodo 25

jodo 26

jodo 27

jodo 28

jodo 29

jodo 30

jodo 31

jodo 32

jodo 33

jodo 34

jodo 35

jodo 36

jodo 37

jodo 38

jodo 39

jodo 40

jodo 41

jodo 42

jodo 43

jodo 44

jodo 45

jodo 46

jodo 47

jodo 48