ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۰۳ تیر ۱۴۰۳

مجتبی عبداللهی استاندار البرز گفت: ایران کوچک نماد همگرایی و همبستگی اقوام مختلف ایرانی در انتخابات پيش رو خواهد شد. با تبیین گری و اطلاع رسانی از کارآمدی دولت، مردم را آگاهانه به سوی صندوق‌های رای راهی کنیم. وی در ادامه اظهار داشت:

قدردان حضور و مشارکت جامعه کار و تولید در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم چراکه بواسطه این اهتمامی که در مجموعه استان شکل گرفت، البرز در زمره ۴ استان کشور با افزایش مشارکت، نسبت به دوره قبل شد. عبدللهی افزود:هر کدام از افراد حاضر در این جمع با توجه به جایگاه اجتماعی خود می تواند عامل رشد مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشد.

محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت :

اصناف استان البرز همچون ادوار گذشته در صحنه انتخابات میدان داری خواهند کرد.حضور حد اکثری و چشمگیر مردم پای صندوق های رای یکی از ارکان مردم سالاری دینی طی چهار دهه گذشته بوده که ضمن حفاظت و پاسداری از کشور؛تمام توطئه ها و خواب های باطل دشمنان را خنثی ساخته است .

دادخواه افزود: در تشییع رئیس جمهور شهیدمان مراسمی باشکوه و کم نظیری شکل گرفت که مقام معظم رهبری مشارکت پرشور در انتخابات را مکمل این قدرشناسی و تشییع می دانند.

همانند انتخابات گذشته ،اتحادیه های صنفی استان البرز سنگ تمام خواهند گذاشت.

دادخواه در آخر بابت برگزاری این نشست با جامعه بزرگ کار و اصناف ؛ از استاندار البرز و سازمان صمت و اداره کل کار و رفاه اجتماعی تشکر و قدردانی کرد .

 

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز