ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۰۳ تیر ۱۴۰۳

با توجه به مشکلات عدیده اتحادیه های صنفی پیرامون موضوعات بهداشتی و لزوم برسی و جمع بندی موارد احصاء شده به منظور طرح و رفع موضوعات جاری با مسئولان بهداشتی مربوطه ، جلسه ای در مورخ 19/3/1403 با  حضور سرکار خانم  منوری نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز استان البرز در محل اتاق اصناف برگزار شد .

حاضرین در این نشست ، مشکلات ،انتقادات و پیشنهادات خود را در راستای عملکرد هر چه بهتر اتحادیه های مربوطه  در امور مرتبط به مسئله بهداشت عنوان کردند.

منوری نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز استان البرزگفت :

بازرسی های مستمر از واحد های صنفی عرضه کننده کالاهای سلامت محور در دستور کار اتاق اصناف میباشد. رعایت بهداشت و توجه به ضوابط بهداشتی یکی از مهم ترین وظایف واحد های صنفی است . توجه و حساسیت بیشتر در صنوفی که مرتبط به حوزه سلامت میباشند ،باید دوچندان شود.

منوری افزود: موضوعی که برخی از واحدهای صنفی را دچار چالش کرده است ،مربوط به آیین نامه های بهداشتی و تصمیمات سلیقه ای برخی از بازرسان اداره بهداشت می شود .که امیدواریم این قبیل مسائل و مشکلات در نشست هایی با مسئولان بلند پایه دانشگاه علوم پزشکی استان در سایه تفاهم و تعامل برطرف شوند .

منوری اظهار داشت: با عرضه کنندگان متخلف کالاهای سلامت محور بدون اغماض برخورد خواهد شد .مردم عزیز میتوانند در صورت مشاهده تخلفات صنفی توسط سامانه ۱۲۴ شکایات خود را ثبت و پیگیری نمایند.

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز