bayatعلی بیات بیان داشت: با توجه به بررسی های بعمل آمده و ضرورت اخذ شکایات مردمی در خارج از ساعات اداری، اتوماسیون و سازوکار ثبت شکایات به صورت شبانه روزی در این حوزه فراهم و مورد بهره برداری قرار گرفت. بدین ترتیب شهروندان در تمامی ایام و اوقات می توانند با هر یک از شماره تلفن های 5-32218154 و 69-32218268 ، 32225971 ، 32218157 و 32227271 داخلی 2 تماس حاصل و نسبت به ارائه مشخصات واحد صنفی متخلف و جزئیات تخلف صورت گرفته اقدام نمایند.

وی افزود: به منظور افزایش کیفیت ارتباطات موثر شهروندان با این حوزه، تلفن مستقیم مدیر بازرسی با شماره 32218079 نیز در ساعات اداری، آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز و پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات آنها خواهد بود.

این مقام مسئول به حضور گشت­های فعال بازرسی در سطح شهر در شیفت عصر و حتی تا ساعات پایانی شبانه روز نیز اشاره داشت و افزود: با توجه به وقوع برخی تخلفات در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل و به منظور پیشگیری از خلاء نظارتی، از آذرماه تدابیری اتخاذ گردید تا اکیپ هایی از بازرسان زبده و خبره در سطح بازار حضور فعال و کارآمد داشته باشند تا در صورت وصول شکایات و یا گزارش وقوع تخلفات، فرآیند بررسی و رسیدگی را تسریع نمایند.

وی افزود: همچنین در ماه جاری و اخیر جلسات ویژه ای با هیئت مدیره برخی اتحادیه های صنفی برگزار گردید. تشکیل این جلسات، با رویکرد آسیب شناسی و شناخت نیازها، مقتضیات و الزامات در هر صنف و افزایش همکاری و تعاملات فی مابین بوده و مصوبات و نتایج ارزنده ای را نیز به دنبال داشته که در برنامه های جاری و آتی این حوزه لحاظ خواهد شد.

مدیر بازرسی اصناف برگزاری طرح ساماندهی صنوف، نظارت بر عطاری ها، نانوایی ها و مبارزه با کالای قاچاق را از جمله اهم طرح های اجرایی حاضر و در دستور کار برشمرد و از شهروندان درخواست نمود: در صورت مواجهه با تخلفات صنفی مراتب را از طریق شماره تلفن های اعلامی به بازرسی اصناف اطلاع رسانی نمایند تا اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.