ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

pooshak14در راستای برنامه های آموزشی اتحادیه صنف پوشاک کرج و با هدف حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و شناخت ظرفیت ها و توانمندی های تولید کنندگان پوشاک در استان البرز ،تور تحقیقاتی یک روزه دیدار از دو مجموعه بزرگ تولید صنفی پوشاک در شهرک صنعتی نظر آباد برگزار شد.

میر اسماعیل صدیق ،رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج در همین رابطه گفت : این اتحادیه صنفی برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی را با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی و رونق تولیدات داخلی در دستور کار خود قرار داده است . برگزاری همایش های آموزشی و تخصصی با حضور کارشناسان صنعت پوشاک و نساجی ، همکاری با دانشگاه با هدف شناسایی طراحان لباس و معرفی آنها به مجموعه های بزرگ و کوچک تولیدی ،همکاری با انجمن نساجی و صنایع همگن استان و برگزاری نشست های تخصصی با اساتید و کارشناسان فعال در این حوزه ،انتشار مقالات و گزارش های خبری مرتبط با موضوع پوشاک داخلی و حمایت از تولیدات ایرانی از جمله این فعالیت ها هستند که در طول سال و در مقاطع مختلف برگزار میشوند .

وی افزود : برگزاری تورهای تخصصی دیدار از کارخانجات تولید صنعتی پوشاک در استان البرز نیز از جمله برنامه های آموزشی این اتحادیه است که با همکاری خوشه پوشاک و نساجی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز انجام می شوند و طی آن فعالان حوزه تولید و فروش پوشاک در کرج ،با توانمندی ها و ظرفیت های بالای کارخانجات تولید پوشاک آشنا می شوند و زمینه همکاری های دو جانبه میان آنها فراهم می شود .

صدیق افزود : در برنامه روز گذشته ،همکاران بنده در صنف پوشاک از دو مجموعه بزرگ تولیدی پوشاک به نام های پارمین جامه و جامه پوش آرا ،دیدن کردند و طی گفتگو با مدیران و مسئولان فروش این کارخانجات ، با ظرفیت های و توانمندی هایشان آشنا شدند .

وی افزود : در برنامه های پیش رو قصد داریم با همکاری اتاق اصناف مرکز استان البرز و انجمن نساجی و صنایع همگن و دیگر دست اندر کاران حوزه پوشاک ، از دیگر مجموعه های تولید پوشاک در استان های همجوار ،با هدف حمایت از کالای ایرانی دیدن کنیم و از امکانات موجود در جهت شناساندن ظرفیت های ویژه تولید پوشاک در کشورمان به مردم عزیزمان استفاده کنیم .

pooshak 1

pooshak 2

pooshak 13

pooshak 19

pooshak 24

 pooshak14