ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیران مراکز تجاری کرج مورخ چهارم اردیبهشت ماه در اداره صنعت ،معدن و تجارت استان البرز جهت ارائه پیشنهادات و انتقادات خود به دعوت اداره صمت استان در این محل حضور یافتند.

مرادی معاون بازرسی اداره صمت استان البرز گفت: پیش قدم شدن صنوف و مال های تجاری را برای یک دست شدن پرسنل و جلوگیری از گسترش بی حجابی خواستاریم.

وی افزود: رعایت شئونات اسلامی وظیفه همه واحدهای صنفی میباشد و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید با صبر و استقامت ،این امر فرهنگی را پیش برد.

در ادامه اظهار داشت : مسئولین و مدیران مراکز تجاری و مال ها برای جلوگیری از گسترش بی حجابی  باید ترتیبی اتخاذ کنند تا واحدهای صنفی ملزم به اجرای قوانین کشور باشند تا سایر دستگاه های انتظامی و امنیتی به موضوع ورود نکنند.

محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: همان طور که میدانید کشور ما ،کشوری اسلامیست و این موضوع خیلی مهم است که خواهران و دختران عزیز کشورمان در نهایت ارامش و امنیت در سطح شهر تردد کنند لذا پاسداری از این حق احترام به خون شهداست.

وی در ادامه گفت: نباید خانواده ای با مراجعه به یک واحد صنفی که در ان شئونات اسلامی و اخلاقی رعایت نشده است ،به ناچار مجبور به ترک ان واحد صنفی شود .این اتفاق زیبنده جامعه اسلامی نیست لذا از نمایندگان و مدیران مراکز تجاری خواهشمندیم نهایت همکاری را بابت رعایت شئونات اسلامی در واحدهای صنفی داشته باشند.

 

 

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز