ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

در آخرین روزهای سال گذشته بود که خبر آتش سوزی یک واحد صنفی صافکاری و نقاشی اتومبیل در جاده قزلحصار کرج و حضور اعضاء مرکز نیکوکاری اصناف وبازاریان استان البرز در محل حادثه با هدف یاری رسانی به متصدی این واحد صنفی در رسانه رسمی اتاق اصناف منتشر شد .
امروز چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری ، یعنی کمتر از دوماه پس از آن حادثه و با همت جمعی از خیران اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل کرج و پیگیری های مجدانه مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان ، واحد صنفی آقای ابراهیم خرسندی در مکان دیگری بازگشایی شد تا شرایط ادامه کسب و کار و بازگشت به چرخه فعالیت صنفی برای ایشان مهیا شود .
حمید کریمی رئیس مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز درجریان بازگشایی واحد صنفی مذکور ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه اعضاء خیر صنف تعمیرکاران اتومبیل کرج و احساس وظیفه در قبال همکار صنفی شان ، گفت : امروز با همت بلند خیران این صنف زحمتکش، امید و شوق زندگی و انگیزه کافی برای تلاش در کسب روزی حلال و شرافتمندانه در دل رنج کشیده یک عضو از خانواده بزرگ اصناف استان البرز زنده شد .
وی افزود : راه اندازی مجدد این واحد صنفی که در حادثه آتش سوزی به کلی از بین رفته بود ، قطره ای کوچک از دریای بیکران مهر ، محبت و انسانیت است که طعم وشیرینی آن را انسانهای دردمند ، دلسوز وبا وجدان احساس خواهند کرد .
کریمی افزود : هزینه رهن یک ساله این واحد صنفی و تمامی ادوات و ابزار آلات مورد نیاز برای رسته صافکاری و نقاشی اتومبیل توسط اعضاء خیر صنف تعمیرکاران اتومبیل کرج تماما پرداخت و تهیه شده است .