ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اردوی دو روزه فرماندهان پایگاه های بسیج اصناف و هیات مدیره اتحادیه های صنفی کرج با همت مرکز بسیج اتاق اصناف البرز برگزار شد .
اردوی فرهنگی و آموزشی بسیج اصناف بر اساس برنامه زمان بندی شده ،همه ساله با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج مستقر در اتحادیه های صنفی و هیات مدیره اتحادیه ها در مقاطع مختلف برگزار می شود .
طی این برنامه آموزشی ،شرکت کنندگان ضمن استفاده از امکانات رفاهی و ساحلی مجتمع فرهنگی شهید آجرلو واقع در شهرستان رویان ،در دیگر برنامه های آموزشی حضور یافته و در جریان آخرین رویدادهای اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی کشور قرار می گیرند و در مباحث گروهی ،چگونگی مشارکت و همکاری در برنامه های همگانی اصناف را مرور می کنند .
در نشست آموزشی که در جریان این اردو برگزار شد ،سرهنگ محمودی فرمانده بسیج اصناف استان البرز ،ضمن خیر مقدم به حاضران و تشکر از تلاشهای برادر حاج حسین مهری ،فرمانده بسیج اتاق اصناف مرکز استان البرز ،بر ضرورت اتحاد،همدلی میان بسیجیان و ارتباط بیشتر با دیگر بخش های جامعه تاکید کرد و در سخنانی افزود : اصناف کشور بویژه بازاریان و کسبه استان البرز در تمامی رویداد ها و وقایع کشور حضوری مستمر و موثر داشته و دارند و نقش آنها در جریان سازندگی کشور کارساز و ماندگار است .
وی افزود : اصناف استان البرز در بحث تشکیل ستاد های یاری رسانی به هم وطنان سیل زده ،خوش درخشیدند و با اتحاد و همدلی ،معنا و مفهوم واقعی بسیج را به نمایش در آوردند .
وی افزود : نمایش اقتدار ،اتحاد و توانمندی بسیج باید با همراهی یکایک شما عزیران حفظ و تقویت شود تا ثمرات پربرکت آن شامل حال تمام مردم عزیز کشورمان شود .
در بخش دیگری از این نشست ،محمد رضا چوپانی ،نائب رئیس دوم اتاق اصناف نیز در سخنانی ضمن تشکر از تلاشهای فرماندهی بسیج اتاق اصناف و حضور همکاران صنفی در این اردوی آموزشی و فرهنگی ،آمادگی کامل اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی تحت پوشش را جهت پیشبرد اهداف عالیه بسیج اعلام کرد .