ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

 حضور پر شوراصناف  در عرصه انتخابات  ، نشانه آگاهی ،دانش اجتماعی و مشارکت در توسعه اقتصادی کشور است.

نشست هم اندیشی فعالان صنفی استان البرز یکشنبه بیست و هفتم بهمن ماه  در سالن اجتماعات سازمان صنعت ،معدن و تجارت البرز و با حضور،شاهمرادی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز .  ربیعی ،رئیس سازمان صمت البرز ،هیات رئیسه اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های صنفی استان برگزار شد .

بهروز حصاری ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در آغاز این همایش با اشاره به مشارکت و نقش اصناف در تمامی عرصه های اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز در سخنانی خاطر نشان کرد : حضور پرشور تمامی فعالان صنفی در روز انتخابات و در پای صندوق های رای ، نشانه آگاهی ،بصیرت و عزم راسخ بازار در مسیر توسعه اقتصادی کشور است .

وی افزود :  ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در حال خلق حماسه دیگری هستند .و در این میان نقش اصناف و بازاریان بعنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی بسیار خطیر و سرنوشت ساز خواهد بود .

حصاری افزود : انتخابات فرصتی برای بالا بردن اقتدار، امنیت و امید به نظام است و همه باید تلاش کنیم تا از این فرصت در جهت  برای ناکام گذاشتن توطئه های دشمنان و مایوس کردن معاندان استفاده کنیم .

در بخش دیگری از این نشست آقایان دکتر ربیعی و شاهمرادی نیز در خصوص ضرورت حضور یکپارچه و پر رنگ اصناف و بازاریان در عرصه انتخابات و تلاش در جهت افزایش مشارکت عمومی مطالبی را بیان کردند .