ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

دکتر مختاری مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز به همراه معاونان این سازمان با حضور در اتاق اصناف البرز،  ضمن تبریک روز اصناف به تمامی فعالان صنفی و تلاشگران عرصه کسب و کار کشور، با اعضای هیات رئیسه دیدار و گفتگو کرد .

مختاری ضمن قدردانی از همکاری های بی شائبه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی کرج در جریان مبارزه با ویروس کرونا در سخنانی خاطر نشان کرد : بخش صنفی کشور در جریان شیوع کرونا دچار خسارات و آسیب های بسیار جدی شده است . از این رو رسیدگی جدی و بررسی دقیق ابعاد و زوایای خسارات وارد آمده به حوزه اصناف  ضروری است .

وی افزود : اصناف همواره در عرصه های مختلف اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و ...حضوری پر رنگ و تاثیر گذار داشته و دارند .لذا توجه به مسائل آنها و کمک به حل مشکلاتشان ، تضمینی برای تقویت بنیان های اقتصادی کشور خواهد بود .

وی افزود : توانمندی و ظرفیتهای  اصناف در گردش چرخ های اقتصادی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ثبات اقتصادی کشور در دستان اصناف است .

دکتر مختاری خاطر نشان کرد : ورود  اصناف در تصمیمات و سیاست گذاری های کلان اقتصادی ، بستر مناسب را برای رشد و شکوفایی تجارت ، تولید و احقاق شعار عدالت اجتماعی فراهم می آورد .