ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجلاس ماهیانه اتاق اصناف البرز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی ،امروزسه شنبه بیست و پنجم خرداد ماه سال جاری با هدف بررسی و تصویب بودجه اتاق واتحادیه های صنفی برگزارشد.
بهروزحصاری رئیس اتاق اصناف مرکزاستان البرز درآغازاین نشست،به موضوع حساس و مهم انتخابات اشاره کرد وافزود :حضور حداکثری وچشمگیر مردم درپای صندوق های رای و انتخاب اصلح ترین ها، یکی از ارکان مردم سالاری دینی درکشورمان ،طی چهاردهه گذشته بوده است که ضمن حفاظت و پاسداری ازکشور،تمامی توطئه ها وخواب های باطل دشمنان را خنثی ساخته است.
وی افزود :با توجه به شرایط بسیارحساس کشورمان به لحاظ اقتصادی و سیاسی ،حضورگسترده مردم بویژه اصناف و بازاریان در روز انتخابات ، یکباردیگر پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و اقتدار آنرا به رخ جهانیان خواهد کشید.
وی در ادامه سخنان خود تمامی همکاران و فعالان صنفی استان البرز را جهت حضور پررنگ و مقتدارنه درانتخابات 28 خرداد ماه دعوت کرد و افزود : به یاری خداوند و حضور مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی ، بار دیگر حماسه ای بزرگ را در تاریخ سرزمین مان خلق خواهیم کرد .
در ادامه این نشست ، موضوع بودجه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی توسط محمد رضا احسانی نیا ، رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف ،قرائت و مورد بررسی و تصویب اجلاس قرار گرفت .
در ادامه نیز مکاتبات و نامه های به تعویق افتاده به دلیل برگزار نشدن اجلاس ماهیانه در ایام قرمز استان البرز به لحاظ کرونا ،مطرح و تصمیمات لازم در مورد هر یک اتخاذ شد .